آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 12 بهمن ماه 1401 = 01-02 2023

فیلم؛ هشدار جدی احمدی نژاد به خامنه ای: خدا نیاورد آن روز را!

فیلم؛ هشد ار احمدی نژاد به سران نظام در مورد تحقیر سیستماتیک مردم بویژه زنان در جمهوری اسلامی

موضوع تصویب طرحی به منظور اعمال محدودیت‌های بیشتر برای خروج زنان از کشور با وجود تکذیب روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، باعث ایجاد نگرانی‌های جدی شده است. هم‌زمان با طرح این موضوع، یک نماینده مجلس خامنه ای هم پیشنهاد تشکیل وزارت امر به معروف و نهی از منکر را مطرح کرده است.

رادیو فردا در گزارشی گفت: همزمان با تأکید رئیسی مبنی بر ضرورت اجرای قانون حجاب در ایران باوجود مخالفت‌های چندماهه اخیر، یک نماینده مجلس نیز خواستار راه‌اندازی وزارت امر به معروف و نهی از منکر شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: معتقدم اصل هشتم قانون اساسی که بحث امر به معروف و نهی از منکر است را در «قالب سازمانی کاملا مستقل و فراقوه‌ای راه‌اندازی کنیم».

وی افزود: «از ابتدای انقلاب باید وزارت امر به معروف و نهی از منکر را راه‌اندازی می‌کردیم؛ امروز هم این ضرورت اقتضا می‌کند.»

این نماینده در طول اظهارات خود چندبار گفته: «بهترین تصمیم در حال حاضر همان وزارت خانه است.»

حاجی‌دلیگانی مدعی شد که «اکثریت جامعه مردمانی مومن و مسلمان هستند و جامعه و دین ما این نوع حجاب امروزی را نمی پذیرد.»





www.youtube.com/watch?v=fpUFp4ycviM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



محمد February 1, 2023 04:49 PM

مثل این که حواسش نیست که این رژیم جنایت کرده خود احمقت وقتی رئیس جمهور بودی چه گلی به سر این ملت زدی ؟ واقا که دیوونه ای

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: