آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 6 خرداد ماه 1402 = 27-05 2023

فیلم؛ حجاب: آتش به اختیاران چادری خامنه‌ای در تهران کفن پوش شدند

آتش به اختیاران چادری کفن پوش شدند. صداوسیمای خامنه ای تصاویری از تجمع حامیان او در مخالفت با لایحه «حجاب و عفاف» منتشر کرده است که این افراد را با کاغذنوشته‌هایی در حمایت از حجاب اجباری نشان می‌دهد و برخی از آن‌ها نیز «کفن‌پوش» ظاهر شده‌اند. (فیلم زیر)

در جریان این تجمع که در میدان پاستور تهران برگزار شد یکی از شرکت کنندگان به خبرنگار صداوسیما گفت که این لایحه به‌قدر کافی بازدارنده نیست چرا که به باور او، «با شرایط دین و کشور شهیدپرور ما» سازگاری ندارد. این حامی حجاب اجباری تأکید کرد که او و هم‌فکرانش به همین دلیل برای اعتراض به این لایحه تجمع کرده‌اند.

در گزارش صداوسیما، یکی دیگر از حضار متنی را می‌خواند که از سوی بخشی از تجمع کنندگان تهیه شده و در آن «نفرت و انزجار» خود را از «لایحۀ فرمایشی» اعلام می‌کنند.

مجموعه سینمایی گلشن به دلیل “کشف حجاب” پلمب شد

مجموعه سینمایی گلشن در مشهد به دلیل آنچه “کشف حجاب” عنوان شده، توسط اداره اماکن پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شهرآرا نیوز، پلمب این مجموعه سینمایی توسط پلیس اماکن به دلیل “کشف حجاب” از سوی مراجعه کنندگان صورت گرفته است.

همچنین چندی پیش مجموعه تجاری آرمیتاژ در مشهد، در خصوص رعایت «حجاب اجباری» مورد تذکر قرار گرفته بود. گفتنی است، مجموعه سینمایی گلشن، در این مجتمع تجاری قرار دارد.

پیش از این فرمانده کل انتظامی کشور از اجرای طرح “برخورد با بی حجابی” از روز شنبه ۲۶ فروردین امسال خبر داده بود. احمدرضا رادان، “توقیف خودرو، پلمب واحد صنفی و معرفی شهروندان به محاکم قضایی” را از جمله مواردی عنوان کرد که در برخورد با عدم رعایت “حجاب اجباری” اجرا خواهد شد.




www.youtube.com/watch?v=kuJBD8L6Wqc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: