آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 خرداد ماه 1402 = 03-06 2023

پاسخ آمریکا به ادعای دروغ پاسدار نشئه دریايی در خلیج فارس

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفته «ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشور‌های منطقه از جمله عربستان، امارات، قطر، بحرین و عراق به‌زودی شکل می‌گیرد».

به گزارش صداوسیما، این پاسدار دریایی گفته: تقریبا همه کشورهای حوزه شمال اقیانوس هند به این باور رسیده‌اند که باید در کنار جمهوری اسلامی قرار بگیرند.

این در حالیست که هم اکنون ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین و همچنین ائتلافی از کشورها جمله فرانسه، بریتانیا و آمریکا امنیت کشتیرانی تجاری در منطقه خلیج فارس را تامین می‌‌کنند.

سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس در واکنش به ادعای فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به "بریکینگ دیفنس" گفت: ادعای رژیم ایران بعنوان عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه، مبنی بر اینکه قصد دارد برای حفاظت از همان آب‌هایی که خود در حال تهدید آن است، با عربستان، امارات و بحرین ائتلاف نظامی تشکیل دهد، خلاف منطق است.

فیلم زیر: پاسدار نشئه دریايی میخواد بره به جنگ آمریکا!




www.youtube.com/watch?v=tu9eLcQvz1I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سیاوش June 3, 2023 10:57 PM

از این چهره بلاهت میباره خدا وکیلی کسی هست که یک چرخ باقالی داشته باشه و بده این احمق براش بگردونه و بفروشه ؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار June 4, 2023 12:14 AM

در کوچه ما یک آب حوضی با شرفی بود که گاه می آمد و فریاد میزد آب حوض می کشیم * این بابا خیلی شبیه به اون آب حوضی ما می مونه با این تفاوت که شرف نداره *

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی * نه فرمانده است نه نیروی دریایی دارد نه ارتش دارد و نه جمهوری فقط یک اسلام دارد و یک جهان دروغ و تزویر و ریا با یک خروار زرشک *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: