آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 مهر ماه 1398 = 09-10 2019

پیچ های ریل قطار زاهدان - تهران باز شده بود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید حادثه قطار زاهدان - تهران با ارائه گزارش از سوی همه بخش‌های دخیل در آن با دقت مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت با تحقیقات کارشناسی علت وقوع این حادثه روشن شود.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفتگو با ایسنا درباره آخرین بررسی‌های کمیسیون عمران برای پیگیری حادثه قطار زاهدان- تهران، بیان کرد: بر اساس گزارش‌ها بیش از ۱۷۰ پیچ از ریل راه آهن باز شده بوده که دو علت می‌تواند داشته باشد. یا به قصد دزدی این کار انجام شده و یا می‌تواند انگیزه خرابکاری پشت این ماجرا باشد. بر اساس گزارش نیروی انتظامی منطقه تاکنون باز شدن پیچ‌ها سابقه داشته، اما بلافاصله ترمیم می‌شدند. باید بررسی‌های دقیق انجام شود تا علت اصلی روشن گردد.

گزارش قبلی: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر خارج شدن قطار «زاهدان - تهران» از ریل در منطقه «شورو»، ۵ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شدند.

جوادسالارزهی اظهار داشت: قطار «زاهدان - تهران» عصر امروز در منطقه «شورو» زاهدان در اثر گرفتگی ریل با ماسه بادی از راه آهن خارج و یکی از واگن‌های آن واژگون شد.

روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: در این حادثه پنج واگن قطار زاهدان - تهران از ریل خارج شده و هم‌اینک دلایل بروز این حادثه توسط کمیسیون عالی سوانح راه آهن در دست بررسی است.




www.youtube.com/watch?v=FnC063aRJj4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



manam,tanha September 26, 2019 02:37 AM

وقتی گرداندن مملکت رو به دست امام زمان بسپارند و خودشون با آشغال زاده هاشون به غارت و چپاول سرگرم باشند،بهترازاین نباید انتظار داشت جان چندنفر و نابودی چندخانواده با یه فرغون ماسه بادی بی ارزش قطعاًربطی به مدیران نالایق و نگهبانان سهل انگار ریل نداردوحتماً کارآمریکاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: