آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 آذر ماه 1402 = 10-12 2023

چای گیت و گیت‌های بی‌شمار دیگر در حکومتی با فساد دبش رهبر

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برخی تریبون‌داران محترم، این هفته از همه چیز سخن گفتند، اما به این ماجرا اشاره‌ای هم نفرمودند. لب‌سوز است شاید هم لب‌دوز و الّا باید لب‌های حضرات باز می‌شد به گفتن، به روشنگری. باید صدا‌ها بلند می‌شد به اعتراض. باید دست‌ها برمی‌خاستند به یقه‌گیری. این همه سکوت را چه باید تعبیر کرد؟ در این ساحلِ سکوت، فضای مجازی البته به فریاد است.

این روزنامه نوشت: این سکوتِ سنگین نشان همان دوگانه انگاری استاندارد هاست. بر همین اساس است که ماجرای تتلو و ساسی مانکن را برای پوشاندنِ این فسادِ دبش می‌پندارند، وایرال و فراگیر شدن آن را در این راستا ارزیابی می‌کنند. انگار نوع مواجهه تریبون‌داران محترم با ماجرا، برای مردم قانع‌کننده نبوده است و به اصطلاح، این هفته خطبه‌ها دبش نبوده‌اند.

چای گیت و گیت‌های بیشمار دیگر

فساد ۳میلیارد دلاری در حوزه چای، گوشه‌ ای دیگر از خیمه خامنه‌ای را بالا زد. خیمه مندرسی که هر مهره و باند و مافیایی تکه‌ای از آن را سوراخ می‌کند و «آقا» را در حین «عمل» نشان می‌دهد. این افشا شدن ها هم تاریخچه‌ای به اندازه ۴۰ سال حاکمیت فاسدی دارد که واجب‌ترین واجباتش حفظ همین خیمه‌ای است که عمودش در حال سقوط کردن است. شاهد این مدعا افشاگری یکی از ریزشی های رسانه ای است. وی دلیل زاویه دارشدنش با نظام ولایت را بی‌اعتنایی خامنه‌ای به گزارش های مستند و تحقیق از فساد نظام در دهه هفتاد می‌داند.

مهدی نصیری نوشت: بعد از بی‌عملی نظام و دستگاه قضایی و دفتر رهبری که در جریان کامل گزارش های مستند و تحقیقی نشریه صبح قرار گرفته بودند، دچار شوکی بزرگ شدم و سرمقاله‌ای با عنوان“ فاتحه” نوشتم و بی‌اعتنایی نظام به این تخلفات را برای کشور و مردم فاجعه‌آفرین دانستم... در همان ایام علاوه بر موارد فوق، نامه‌ ای محرمانه به رهبری نوشتم و نسبت به رسوخ و گسترش فساد مالی در نظام هشدار دادم. چندی بعد در دیداری سرپایی، ایشان گفت نامه‌ات را خواندم، بسیار بد بود!

وی نوشت: نعل وارونه زدن کیهان و دیگر رسانه ها و خطبا و تئوری پردازان حکومتی، دیگر کارآمد نیست و اکثریت مردم ایران کانون محوری مشکل و معضل ایران را به درستی شناخته اند و از آن عبور کرده اند. به عبارت دیگر فروپاشی ذهنی نظام ولایی جمهوری اسلامی در ذهنیت مردم ایران محقق شده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: