آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 آبان ماه 1402 = 21-11 2023

اژه‌ای: بچه‌ های انقلابی به جان هم افتادند؛ فیلم: حداد عادل خیت شد

در مراسمی در تهران نیمی از صندلی‌ها حین سخنرانی حداد عادل خالی شد. بازگشت افراد به تالار بلافاصله بعد از اتمام نطق پدر عروس "آقا" جای تردید باقی نگذاشت که چرا سالن را ترک کرده‌اند. در این مراسم از قالیباف و شهردار تهران زاکانی نیز خبری نبود. (فیلم زیر)

در همین حال رئیس قوه قضاییه خامنه ای با ادعای اینکه امروز نهایت تلاش دشمن فرقه، فرقه کردن جامعه است، گفت: دشمن در تلاش برای ایجاد قطب‌های کاذب در کشور است، دشمن می‌خواهد انرژی‌ها صرف او نشود و این انرژی در داخل مصرف شود برای همین می‌بینیم در برخی مواقع امروز بچه‌های انقلابی یکدیگر را تخریب می‌کنند.

دشمن به دنبال مایوس کردن حزب‌اللهی‌ها است

از سوی دیگر پاسدار سنایی‌راد از فرماندهان سپاه با نگرانی از شدت گرفتن ریزش نیروهای نظام گفت: دشمن به دنبال مایوس کردن هسته‌های اصلی نظام یعنی حزب‌اللهی‌ها است. آمریکا و غرب اگر احساس کنند که ما قدرتمند هستیم، حاضر به مذاکره و امتیازدهی نیز خواهند بود اما اگر احساس کنند که در موضع ضعف قرار داریم، به ما آسیب وارد خواهند کرد...




www.youtube.com/watch?v=dFiWDfcP8Qg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: