آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 5 خرداد ماه 1402 = 26-05 2023

برجام؛ رژیم خامنه‌ای به یک اولتیماتوم نیاز دارد نه یک توافق جدید

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه جمهوری اسلامی در آستانه سفر سلطان عمان به تهران گفت: توانایی ارتباط و ارسال پیام به ایران را حفظ کرده‌ایم اما محتوای این پیام‌ها یا چگونگی ارسال آنها را تشریح نمی‌کنیم...

بنیاد "دفاع از دموکراسی ها" در واشنگتن در واکنش به این اظهارات اعلام کرد: رژیم ایران به یک اولتیماتوم نیاز دارد نه یک توافق جدید...

این منبع گفته: دولت بایدن در چندین دور مذاکرات با رژیم ایران شرکت کرده است که همه آنها شکست خوردند. اکنون، قدرتهای اروپایی بار دیگر بایدن را تحت فشار قرار می‌دهند تا به آن توافق یا حتی ضعیف‌تر بازگردد، در حالی که هنوز تصویر کاملی از فعالیت‌های مخفی اتمی در ایران ندارند.

این منبع افزود: احیای توافق پیشین در حال حاضر یک اشتباه خواهد بود. در عوض، ایالات متحده و سایر امضاکنندگان برجام باید رژیم ایران را تحت فشار قرار دهند تا برنامه اتمی خود را جمع کند و فعالیت‌های حساس به تکثیر را یک‌بار برای همیشه تعطیل سازد.




نسل بیدار May 26, 2023 11:06 AM

چند هفته‌ای است که قدرت‌های جهانی در مورد حمله نظامی به ایران آری یا نه بحث می کنند * دلیل این گفتمان تلاش‌های جمهوری اسلامی برای بدست آوردن بمب اتمی است * بر طبق تخمین‌های اخیر جمهوری اسلامی در چند قدمی بمب اتمی است *

اگر به مراکز اتمی ایران حمله کنند شاید بتوانند برنامه اتمی جمهوری اسلامی را یک یا دو سال عقب بیاندازند، البته در صورتی که روسیه، یا چین دخالت نکنند * گفتمان کشور‌های دموکراتیک بر سر این است که بگذارند جمهوری اسلامی به بمب اتمی دست رسی پیدا کند یا اینکه مراکز اتمی ایران را بزنند؟

بدبختی ما ایرانیان در این است که اگر جمهوری اسلامی اتمی شود فاتحه ایران و مردم ایران را بخوانید * خیلی از کشور‌ها که آزادی و پیشرفت مردم ایران را نمی خواهند موافق هستند که جمهوری اسلامی بماند و اتمی شود وگرنه نمی گذاشتند کار به اینجا برسد *

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا May 26, 2023 01:21 PM

توافق با این حکومت فرقه تبهکار آخوندهای اعدامی و جنایتکار مهر ننگی است بر پیشانی امریکا و سایر متحدانش است
آخر کدام جنایتکاری را تا به دیده و یا شنیده اید که انسان ها و کودکان را بکشد و جسد این قربانیان را بدزدد ، تا از سوگواری بستگان داغ دیده آنها جلوگیری کند ؟؟
آخر کدام جنایتکاری را دیده و شنیده اید ٫ که بکشد و خوانواده این سلاخی شده ها را به زندان بیافکند ٫ چون آنها اعتراض کرده اند ؟؟
آخر کدام تبهکاری در این جهان پر از دیکتاتور و انسان کش وجود دارد ٫ که انسان ها بکش ٫ و سنگ های قبر و یادگار هایی این قربانیان را تخریب کند ؟؟
آخر کدام جنایتکاری ٫ میکشد و بعد از خوانواده تقاضای هزینه فشنگ به قتل رسیده ها و قربانیان میکند ؟؟
این حاکمان دین فروش این دین و آیین تبهکار باید ٫ و خواهد شد ٫ از صحنه وطن مقدس ما بری همیشه نابود گردد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: