آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 فروردین ماه 1402 = 22-03 2023

جانشینی خامنه‌ای و شدت گرفتن درگیری در رأس نظام؛ فیلم: پاسخ مردم

خامنه ای در سخنان خود در مشهد با نگرانی از آینده تیره و تار نظام رو به سقوط: غلط می‌کنید که جمهوری اسلامی را به زانو درآورید...اینها با هویت جمهوری اسلامی مخالفند...با مسأله ولایت فقیه مخالفند...منظور دشمن از دگرگونی تغییر هویت جمهوری اسلامی است...جوان های عزیز من توقع ام از شما خیلی زیاد است باید بنشینید فکر کنید... همه موظفند امیدآفرینی کنند این رو جدی بگیرید...

فیلم زیر؛ پاسخ مردم: سال ۱۴۰۲ را با آتش زدن بنرهای این ضحاکعلی شروع می‌کنیم

سندی که از سخنان بعضی فرماندهان ارشد سپاه در جلسه محرمانه با رهبر جمهوری اسلامی فاش شده، نشان می‌دهد که مجتبی خامنه‌ای پروژه جانشینی پدرش را همچنان دنبال می‌کند و با دخالت در عزل و نصب‌ها در بالاترین سطح، پس از کنار گذاشتن طائب، ظاهرا عبور از ابراهیم رئیسی را نیز آغاز کرده است.

به گزارش ایران‌اینترنشنال، طبق سند افشا شده، در این جلسه محرمانه حسین نجات، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله، در دفاع از مجتبی خامنه‌ای گفته: قدرت گرفتن او در جهت تسهیل امنیت است و خاطرنشان کرد جابجایی افراد کلیدی در دستگاه‌ها راهی برای مدیریت بحران است تا بتوان جلوی فروش و درز اطلاعات را گرفت.

در این جلسه محرمانه همچنین امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه و از متهمان اصلی سرنگونی پرواز اوکراینی، از کمک‌های دفتر مجتبی خامنه‌ای در تامین مالی برنامه پهپادی و موشکی سپاه تمجید کرد.

همچنین در این جلسه محرمانه، عوض شهابی‌فر، یکی دیگر از فرماندهان نیروی قدس سپاه، مدعی شد که مجتبی خامنه‌ای از «علمای برتر در علوم نظامی» است و گفت قاسم سلیمانی و اسماعیل قاآنی، فرمانده کنونی نیروی قدس، از «اشراف» مجتبا خامنه‌ای به مسائل خارجی و خطرات خارجی برای نظام، ابراز شگفتی کرده‌اند.

مرتضی عمومهدی، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان، نیز در این جلسه محرمانه سخنانی گفت که از زمزمه‌های عبور از ابراهیم رئیسی خبر می‌دهد. او دولت ابرهیم رئیسی را «بی‌سواد» خواند و از قول مجتبی خامنه‌ای نقل کرد که مدیریان منصوب رئیسی در دولت توان و سواد ندارند و کشور را به بن‌بست اقتصادی کشانده‌اند.

غلط می‌کنید که جمهوری اسلامی را به زانو درآورید

خامنه‌ای طی سخنانی در مشهد گفت: جبهه دشمن سالها است که با صدای بلند اعلام می‌کند که می‌خواهیم جمهوری اسلامی را به زانو درآوریم و در مقابل، رهبری می‌گوید «غلط می‌کنید».

رهبر جنایتکار جمهوری اسلامی با حمایت از حضور آتش به اختیاران در صحنه، برخورد وحشیانه آنها با مردم معترض را مقابله با اغتشاشات خواند و در حالیکه این وحوش را "مردم" می نامید، گفت: مردم به همه کسانی که در اغتشاشات تحریک یا از اغتشاشگران حمایت کردند سیلی زدند و به حول و قوه الهی در آینده نیز به دشمنان خود سیلی خواهد زد.

پاسخ مردم معترض: تا سقوط جنایتکاران ایستاده‌ایم

منوچهر بختیاری، پدر پویا بختیاری از جان باختگان اعتراضات آبان ۹۸، در بیانیه‌ای صوتی به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ از زندان قزوین با اشاره به جنایات حکومت خامنه ای گفته: تا سقوط جنایتکاران محکم و استوار ایستادگی خواهد کرد.

فیلم زیر: چهارراه انقلاب کرمان؛ سال ۱۴۰۲ را با آتش زدن بنرهای این ضحاکعلی شروع می‌کنیم





www.youtube.com/watch?v=L3hQwLIioJw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نسل بیدار March 22, 2023 09:33 AM

این بچه پر رو‌های ولایت فقیه حالیشون نیست * مورچه چیه که کله پاچه‌اش چی باشه * جانشین سگ کیه؟ ما کل حکومت را نمی خواهیم دوزاری‌های درب و داغون بیشعور *

جمهوری اسلامی را که به زانو در آوردیم هیچ سرش را هم در جوی مولیان کردیم * خامنه‌ای تو را میفرستیم همان جا که صدام رفت * این خط این نشان دوزاری کج و کوله نکبت *

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام March 22, 2023 02:47 PM

بزرگترین مشکل جانشین ولایت فقیه به ارث بردن نظامی است که با یک انقلاب و مردمی که میخواهند نظام را سرنگون کنند روبروست
علی خامنه ای همه کسانی که میتوانستند جانشین او شوند را از رده خارج کرده و اعضای خبرگان رهبری چنان آویزان ولایت هستند که هیچکدام در حدی نیستند که جلوی مجتبی خامنه ای قد علم کنند

علی خامنه ای هم بخوبی میداند که هر کس دیگری جانشین او شود اولین کارش همان بلایی است که خودش به سر احمد خمینی آورد که سر پسرانش بخصوص مجتبی بیاورد پس او سعی خواهد کرد که مجتبی را رهبر کند ولی همچنان که گفتیم رهبری مجتبی بشدت لرزان و غیر قابل قبول برای آخوندها و پاسدارانی خواهد بود که ناراضی هستند و همچنان مردم ایران که انقلابشان در راه شکفتن است و میرود تا دودمان آخوند را از سر راه بردارد و سال 1402 را باید سال سرنگونی نامگذاری کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: