آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 آذر ماه 1401 = 27-11 2022

روزنامه: کم کم به سوت پایان رژیم مذهبی ایران نزدیک می شویم

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در مطلبی نوشت: رژیم ایران حتی با کشتارهای دستجمعی، از جمله دختران نوجوان نتوانست تظاهرات را تحت کنترل درآورد.

در این مطلب به قلم بقلم کان کافلین آمده است: حتی با از بیش از ۴دهه حکومت ستمگرانه آیت‌الله‌ها برای حفظ قدرت، معترضان به اقدامات جسورانه‌تری از جمله آتش زدن دست‌زده‌اند.

تلگراف نوشت: در لحظه‌ای که رژیم ایران به‌شدت در تلاش برای نشان دادن حقانیت خود بود، امتناع تیم فوتبال ایران از به‌رسمیت شناختن سرود ملی نشان‌دهنده اهانت مردم عادی ایران به این رژیم است.

این واقعیت که مقامات قطری اکنون برای جلوگیری از تظاهرات ضد حکومت ایران اقدام می‌کنند و در جریان بازی با تیم ولز با پیراهن‌هایی با نام مهسا امینی برخورد کردند بر ناباوری می‌افزاید که قطر هیچگاه نباید اجازه میزبانی بازی‌ها را می‌داشت.

تلگراف نوشت: دوحه روابط نزدیکی با سپاه پاسداران و طالبان دارد که هفته گذشته شلاق‌های عمومی را در استادیوم‌های فوتبال افغانستان از سر گرفتند. اگر کشوری حیثیت جام جهانی را لکه دار کند همین قطر است.

کم کم به سوت پایان رژیم ایران نزدیک می شویم

روزنامه هرالد اسکاتلند هم در مطلبی نوشت: کم کم به سوت پایان رژیم ایران نزدیک می‌شویم. مخالفت با حاکمیت، راهی برای رساندن پیام خود فراتر از سرکوب اعتراضات مردمی در داخل پیدا کرده است...

سخنگوی یک سازمان حقوق‌بشری در نروژ به شبکه تلویزیونی یورونیوز گفت که همه ایران متحد است و افزود که تقریبا از هر نوع اعتراض «مسالمت آمیز و بدون خشونت» در ایران استفاده شده است.

این در حالیست که خامنه ای روز گذشته با ریختن آب پاکی روی دست "دلسوزان نظام" امثال خاتمی به همگان نشان داد که از یک قدم عقب‌نشینی هم (حتی از همان سنخ بی‌مایه‌ ای که دلسوزان نظام پیشنهاد می‌کنند) وحشت دارد.

خامنه ای خطاب به "دلسوزان نظام" که از او خواسته بودند تا صدای ملت را بشنود گفت: شما چرا نمی‌شنوید صدای ملت را نقشه‌های دشمن را بشناسید خیلی‌ها در مقابل نقشه دشمن غافلگیر می‌شوند غافلگیر نشوید...




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: