آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 مرداد ماه 1401 = 11-08 2022

روزنامه آمریکايی: به این جنایتکار حرفه‌ای ویزا ندهید

روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: به ابراهیم رئیسی ویزا ندهید. او ریاست حکومتی را برعهده دارد که به‌طور معمول جان شهروندان آمریکایی را به خطر می‌اندازد. رئیسی همچنین یک جلاد است که بر بیدادگاهها و اعدام چند هزار مخالف سیاسی نظارت داشته است.

این روزنامه نوشت: رژیم ایران هفتهٔ گذشته تأیید کرد که ابراهیم رئیسی برای شرکت در اجلاس عمومی سازمان ملل در نیویورک در ماه سپتامبر درخواست ویزا خواهد کرد. دولت بایدن با توجه به پرونده خونین رئیسی و ادامهٔ تهدید شهروندان آمریکایی باید این درخواست را رد کند.

جیک‌ سولیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در ماه ژانویه به ایران هشدار داد که به خطر انداختن جان آمریکائیان را متوقف کند یا با عواقب شدیدی مواجه خواهد شد. اما گویا این هشدار اثری نداشته است. تهران احساس می‌کند که می‌تواند به اقدامات مخرب خود ادامه دهد.

اقدامات ایران علیه آمریکائیان صرفاً حمایت دولتی از تروریسم نیست. با آن باید به‌ مثابه یک اقدام جنگی برخورد شود. تهران باید بفهمد که تهدید یک پاسخ نظامی قاطع آمریکا را باید به‌جان بخرد.

اولین گام و حداقل کاری که دولت آمریکا باید انجام دهد استفاده از حق حاکمیت خود برای رد اعطای ویزا به رئیسی است. برخی ادعا خواهند کرد که واشنگتن التزام دارد که به رؤسای دولت هایی که به سخنرانی در سازمان ملل دعوت می‌شوند، ویزا بدهد. اما تلاش‌های رئیسی برای قتل آمریکائیان در خاک آمریکا این التزام را منتفی می‌سازد.



ایران فردا August 11, 2022 05:35 PM

اگر هم پای این ادم کش و جانی فرقه تبهکار به نیویورک برسد ٫ حاصلی برای این جانیان نخواهد داشت
حضور این ادم کش ٫ تبلیغی است در سراسر دنیا که از گذشته او در کشتار هزار ها انسان بیگناه اطلاع رسانی شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو August 11, 2022 10:28 PM

امریکایی ها بدانند که چه به این مردک ویزا بدهند و چه ندهند برای ما فرقی ندارد چون ما بزودی رییسی و رژیمش را محاکمه خواهیم کرد اما اگر به این مردک ویزا بدهند برای ابرو و اعتبار خودشان بد است برای ما فرقی نمیکند اگر همه دنیا جمهوری اسلامی را بخواهند، ما انرا نمیخواهیم
ما جمهوری اسلامی را نمیخواهیم حتی اگر امریکا به خامنه ای ویزا بدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: