آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 مهر ماه 1400 = 17-10 2021

برخورد با زنان در ایران با قلاب زنده گیری حیوانات+فیلم

سایت رویداد ۲۴نوشت: چند روزی می‌شود که فیلم دستگیری یک دختر جوان توسط گشت ارشاد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که بسیار شوک آور است. در این فیلم مامورین سعی می‌کنند خانم جوانی را تا داخل ون گشت ببرند، اما زمانی که با مقاومت دختر روبرو می‌شوند به زور متوسل می‌شوند و با رفتاری خارج از عرف او را به داخل ون می‌اندازند. در قسمتی از این فیلم، ظاهرا یکی از مامورین که در داخل ماشین است، از یک وسیله که معمولا برای زنده گیری حیوانات استفاده می‌شود برای برخورد با این زن استفاده می‌کنند.

صالح نیکبخت وکیل دادگستری در این باره می‌گوید: آنچه در حادثه اخیر رخ داد و استفاده از وسایلی که برای دستگیری جانوران وحشی استفاده می‌شود و همچنین نوع برخورد مامورین حاضر در آنجا، به شدت اذهان عمومی را تحریک کرده است.

نیکبخت با بیان اینکه آن چیزی که افکار عمومی جامعه را بیش از موارد پیشین ملتهب کرده است، استفاده پلیس از قلابی است که برای دستگیری جانوران وحشی استفاده می‌شود، همچنین هل دادن و دستگیری آن خانم و انداختن او به داخل ماشین و آنطوری که گفته می‌شود هم مو‌های او را کشیدند و هم سر او به لبه در اتومبیل برخورد کرده است. این گونه موارد حتی برای افرادی که مرتکب قتل شده‌اند هم صورت نمی‌گیرند.




www.youtube.com/watch?v=xIDAsRhYh-o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اسمال در نیویرک October 14, 2021 09:15 PM

مگر نگفتن پاسبون بیشرف دست با نامحرم نزنه چرا بغلش کرد و هولش داد تو ون اون زنکه ارشادی که حضور داشت!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان October 17, 2021 01:35 PM

اینگونه روشهای برخورد با زنان از روشهایست که رئیسی این موجود آدمکش در زندانهای رژیم بروی زنان زندانی در دهه ۶۰ بکار برده!
بنابرین در مواقعی اینچنینی مردم نباید تنها نظاره گر این رفتارهای قرون وسطایی نیروهای مزدور و فوقالعاده ترسو رژیم با زنان در شهرها باشند و میبایست مردم در اینگونه مواقع دخالت کنند و زنان را از چنگ دیو صفتان رژیم خارج سازند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا October 17, 2021 04:15 PM

آنچه از ابتدای حضور اسلام در کنار ادیادن مختلف برای انسان ها واقعیت پیدا کرده است , از ۱۴۰۰ سال خون ریزی و کشت و کشتار و خشونت برای انسان ها بوده
سعادت و رفاه و زندگی بهتری این دین برای انسان ها به ارمغان نیاورده
این فرقه جنایتکار شیعه در کنار صدها فرقه های موجود از این آئین انسان ستیز از لحاظ خشونت و انسان ستیزی و انسان کشی دست همه را از پشت بسته آست
شما در آین کره زمین , برای نمونه یک کشور اسلامی سعادتمند را نمیبینید به جز کشورهای که زمامداران فهمیده آن , راه خود را عاقلانه از گذار این جنایتکاران جدا کرده‌اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک خرمدین October 17, 2021 06:06 PM

اسلام ناب محمدی
لطفا این صحنه را با تجاوز جنسی یک دختر بچه 7 یا 9 ساله (عایشه)
مقایسه کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو October 18, 2021 02:00 AM

اردلان درست میگوید، پس چرا مردم دخالت نمیکنند ؟ مردم بزدل اون فاطمه اره بیشرف هم از اوناست که افتخارش از ماتحت خامنه ای کثافت خوردنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


داور October 18, 2021 08:08 AM

فقط جنگ مسلحانه با این حکومت راه نجات است این وحشی ها را باید کشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: