آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 فروردین ماه 1402 = 23-03 2023

تودهنی ورزشکار مردمی به خامنه ای: دادگاه ملت در انتطار تو است

رحمان رضایی، کمک‌مربی تیم ملی فوتبال ایران، به دلیل نشر پیامی اعتراضی علیه جمهوری اسلامی، از تیم ملی کنار گذاشته شده است.

رضایی شانزدهم مهر در یک استوری اینستاگرام نوشت: «۴۳ سال خوردین و بردین و قتل و جنایت و دزدی و وطن‌فروشی و زورگویی و دروغ و فساد و فحشا و … کردین. دیگه بسه و باید در دادگاه ملت محاکمه بشوید».

بازنشر استوری رحمان رضایی موجی از حملات حامیان حکومت را در پی داشت. آل داوود که به عنوان کارشناس فضای مجازی در برنامه‌های صداوسیما شرکت می‌کند، در توئیتر به رحمان رضایی تاخته گفت که او «با براندازان مخرج مشترک کامل دارد.»

به گزارش رادیو فردا، به رغم اعلام حذف رحمان رضایی و واکنش ها به آن، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و سرمربی تیم، تاکنون از هر واکنش و اظهار نظری در این خصوص خودداری کرده‌اند.

این در حالیست که عبدالرضا داوری (فعال سیاسی) در مخالفت با حذف رحمان رضایی نوشته است: «در جام جهانی، فشار رسانه‌های مخالف این بود که این تیم، ملی نیست بلکه تیم ج. ا است و آن را تیم ملّا نامیدند. اینک حذف مربی تیم ملی، چیزی جز پاس گل به رسانه‌های معاند برای اثبات حرف‌هایشان نیست».




بهرام March 23, 2023 05:04 PM

درود میفرستم به شرف این ورزشکار مردمی رحمان رضایی، کمک‌ مربی تیم ملی فوتبال ایران که حرفش را زد و با اینکه میتوانست ساکت باشد و پولش را بگیرد

این باید برای کسانی که این عذر را آماده کرده اند که ما مأموریم و معذور درس عبرتی باشد که گناهشان نابخشودنی است وگرنه همه کسانی که امروز زندگی باشرافتی دارند میتوانستند بروند و بسیجی و پاسدار و شکنجه گر زندانها شوند و میلیاردها دلار به جیب بزنند ولی این مردم شریف نان خامنه ای را بر خود حرام میدانند و حاضرند گرسنگی زن و بچه خود را ببینند و کسانی که حتی حاضر نشدند ازدواج کنند و زندانیان سیاسی که تا منت این دزدان و جانیان عمامه بسر را نکشند

کسانی که جنایتهای خامنه ای را برایش انجام میدهند تا بتوانند از پسمانده سفره آخوندها تغذیه کنند گناهشان از خود خامنه ای بیشتر است و باید در آینده ایران جوابگو باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: