آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 فروردین ماه 1402 = 23-03 2023

تازه‌ترین قربانیان ضحاک خونخوار در آغاز سال نوی ایرانی + تصاویر

پاسداران جنایتکار خامنه ای روز چهارشنبه دوم فروردین با شلیک مستقیم به سوی بهزاد عزیزی؛ جوان ۱۹ساله از هموطنان کرد؛ در ایست و بازرسی «کریم آباد» واقع در سه کیلومتری بانه و بدون اخطار قبلی وی را به قتل رساندند.

بر اساس گزارشها؛ چند گلوله از سوی پاسداران به ناحیه سر و بدن این جوان شلیک شد . پیکر بی‌جان بهزاد عزیزی به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی بانه منتقل و تاکنون به خانواده‌اش تحویل داده نشده است. مردم خشمگین در مقابل بیمارستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

مردم محل با اطلاع از این جنایت به‌پاسگاه کریم آباد یورش برده و آن را به‌آتش کشیدند. مزدوران سپاه از ترس خشم و اعتراض مردم فرار کرده و محل را ترک کردند.

معترض ۳۱ ساله پس از حمله ماموران و پرتاب از بلندی به قتل رسید

بر اساس اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال، حسین آل‌علی، معترض ۳۱ ساله، پس از مدتی که تحت تعقیب ماموران امنیتی بود، هفته گذشته با هجوم ماموران به سکونتگاهش در بندرعباس از طبقه چهارم ساختمان به پایین پرتاب شده و پس از یک هفته بستری شدن، روز یکم فروردین جان خود را از دست داد.

به گفته منابع نزدیک به خانواده آل‌علی، او در جریان خیزش انقلابی حضوری فعال در اعتراضات داشت و به دلیل تحت تعقیب بودن، دو ماه پایانی سال ۱۴۰۱ را به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد

حسین آل‌علی، شهروند اهل شیراز بود و در چند سال گذشته در بندرعباس سکونت داشت و در این شهر به کافه‌داری مشغول بود.




ایران فردا March 23, 2023 06:27 PM

در حالی که رهبر جنایتکاران جهان به مشهد خدمت آن گاو مشهدی ٫ مرسیه خان شاه ایران و برای دیدار با سعید طوسی پناه برده ٫ مزدوران او در عربستان و شیخ نشینان خلیج فارس و عراق مشغول ترمیم کثافت کاری اخوند ابله هستنند ٫ در اروپا به دریوزگی افتاده اند و اعلام میکنند که آخوند عظم ابله است و کثافت میل فرموده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: