آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 آذر ماه 1401 = 02-12 2022

فیلم؛ حجاب: در يک اقدام بزدلانه خانه ورزشکار را تخریب کردند

برادر الناز رکابی، سنگ‌نوردی که بدون حجاب در مسابقات بین‌المللی کره جنوبی شرکت کرد، از تخریب خانه‌باغ خانوادگی آنها خبر داده است.

بر روی ویدئویی که تخریب این ملک ۳۰ متری خانوادگی را نشان می‌دهد (فیلم زیر) گفته می‌شود که افرادی که هویت آنها مشخص نبوده، با خشونت و پاشیدن اسپری فلفل، این خانه‌باغ را تخریب کرده‌اند.

رسول خادم، قهرمان کشتی جهان و مربی پیشین تیم ملی کشتی ایران، تخریب خانه‌باغ خانوادگی الناز رکابی، سنگ‌نورد، را «جِزّاندنی به تلافی داستان مسابقاتش» توصیف کرد.

اشاره وی به حضور بدون حجاب اجباری خانم رکابی در مسابقات بین‌المللی سنگ‌نوردی کره جنوبی بود که با حاشیه‌های امنیتی برای این ورزشکار و خانواده‌اش همراه بود.

یک کاربر ایرانی هم نوشته است: می‌دانید چرا ماموران امنیتی خانه باغ خانوادگی الناز رکابی را تخریب کردند؟ چون خبرگزاری فارس در بولتن محرمانه‌اش برای فرمانده سپاه نوشته است که اینستاگرام رکابی ۳۰ میلیون بازدیدکننده داشته که بیش از ۹۰ درصد آنها از کشف حجاب او حمایت کرده‌اند... رادیو فردا





www.youtube.com/watch?v=dPorjHWWeWM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: