آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 مرداد ماه 1401 = 11-08 2022

فیلم؛ خسارات سنگین به پایگاه هوايی پوتین در جزیره کریمه

تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی روسیه در شبه‌جزیره کریمه حاکی از وارد شدن خسارات گسترده به پایگاه و آسیب به چندین هواپیمای جنگی در پی رشته انفجارهای اخیر است. (فیلم زیر)

پایگاه ساکی در غرب شبه‌جزیره کریمه واقع شده که روسیه در سال ۲۰۱۴ آن را اشغال و به خاک خود منضم کرد. روز سه‌شنبه این هفته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که وقوع چند انفجار شدید در این پایگاه را نشان می‌داد.

روسیه گفته است که انفجارهای ناشی از بی‌احتیاطی و سرایت آتش به انبار مهمات بوده و اوکراین هم صراحتا مسئولیت این انفجارها را بر عهده نگرفته اما شواهد جدید احتمال یک حمله هدفمند را تقویت می‌کند.

تصاویری که موسسه آمریکایی پلانت لب منتشر کرده یک محوطه وسیع را نشان می‌دهد که دچار آتش‌سوزی شده و حفره‌هایی نیز در زمین مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد ناشی از انفجار شدید باشد.

بیشتر انفجارها در یک منطقه خاص از پایگاه متمرکز بوده که تعداد زیادی هواپیما در فضای باز در آن وجود داشت. براساس این تصاویر، باندهای اصلی پایگاه سالم مانده اما ظاهرا حداقل هشت فروند هواپیما آسیب دیده یا منهدم شده است.




www.youtube.com/watch?v=Gu0MarEhU-o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا August 11, 2022 05:25 PM

باز هم مثل اینکه آخوند کودک کش و جنایتکار ٫ تخم مرغ هایش را در سبد جنایتکار دیگری گذاشته ٫ که آخر و عاقبت خوبی برایش مورد انتظار نیست
پوتین ٫ این جنایتکار بد جوری در تله امریکا و دیگر ازادی خواهان دنیا گرفتار شده و روز به روز ضربات مهلکی بر پیکر این دیکتاتور جانی و حامیان فرقه تبهکار که به عقب او خزیده اند وارد می‌شود
دنیای آزاد و قبل از همه امریکا این شانس را از دست نخواهند داد ٫ که از این حماقت تاریخی کمال استفاده کامل را بکنند
این ابله های عمامه به سر تصور کردنند که با این پشتیبانی شاهکار سیاسی و برگ برنده ای برای خود کسب کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: