آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 10 شهریور ماه 1401 = 01-09 2022

فیلم؛ متهمی که از زندان افشاگری کرده بود، اعدام شد

به گزارش خبرگزاری هرانا، سحرگاه امروز پنج‌شنبه ۱۰ شهریورماه، یک زندانی که پیشتر ویدیویی از او در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که در آن جهت جلوگیری از اعدام زندانیان طلب استمداد می کرد، در زندان قم اعدام شد.

حمید قره لر برادر علی قره لر بود که روز ۱۵ مردادماه سال جاری در همین زندان اعدام شد. حمید برای نجات جان برادرش کلیپی را از زندان منتشر کرد تا از اعدام او جلو گیری کند. (فیلم زیر)

پس از انتشار این کلیپ حمید قره لر بصورت تنبیهی به محلی که "سوییت" نامیده می شود منتقل شده و تحت شکنجه قرار گرفت و در این مدت هیچکس از وضعیت او با خبر نبود.

شب گذشته دوستان و خانواده حمید در مقابل خانه شکات تجمع کردند تا از اعدام او جلوگیری شود اما این اعدام زودهنگام تنها در تلافی افشاگری حمید از درون زندان آنهم پس از نزدیک به یک ماه شکنجه و بدرفتاری با وی بصورت شتابزده انجام شد

در ماه محرم هم اعدام می‌کنند

گزارش قبلی: یکی از زندانیان زندان قم طی پیامی از اعدام های روزانه و متعدد در این زندان خصوصاً در ماه محرم توسط دژخیمان خامنه‌ای خبر داد. این زندانی مسئولیت این اقدام را متوجه علی مظفری رئیس کل دادگستری و داوود آبادی رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل قم می‌داند.

این زندانی در پیام خود گفته بود:

آقا اینجا زندان قمه. بند یک مرکزیه. هر روز می‌برند یکی را می‌کشند هیچکی هم نمی‌تونه کاری بکنه فهمیدید. داوود آبادی، مظفری می‌گن خدای قم هستیم ما، فهمیدید. داداشِ من الآن بی‌دلیل روز تاسوعا آوردند سویت من چکار کنم پیش کی برم به کی بگم. تو ماه محرم دارند می‌کشند ۱۰نفر را تو همین ماه آوردند فهمیدید. داداشِ من بیگناهه داداشِ من بیگناهه به کی بگم هر روز میان یکی رو می‌کشند. مگه نمی‌گن محرم حرامه پس تاسوعا چه‌جور دارند آدم می‌کشند هان...





www.youtube.com/watch?v=0mxe6eCjXJQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو August 6, 2022 06:12 PM

سید روح الله الموسوی الخمینی جنون اعدام داشت
امام خمینی (ره) عاشق اعدام بود
سید روح الله خون دوست داشت
سید علی گدای خامنه ای جنون اعدام دارد
امام خامنه ای (دامت ظله) عاشق اعدام است
سید علی خون دوست دارد
سید علی خامنه ای بیمار خطرناک روانی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود September 1, 2022 09:03 PM

خود کردید که بر خود کردید ، خودتان هم باید راهی برای اذاد کردن خود پیدا کنید ، خداوند تفکر را به شما هدیه داد ، بیخود هم تقصیر خدا نگذارید ، چرا که یک ساعت تفکر بهتر است از هفتاد سال عبادت !

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان September 2, 2022 05:05 AM

رژیم در بن بست قرار گرفته و جنایتکار ملاها از روی وحشت از سرنگونی و برای ادامه حیات ننگینشان چاره ای جز ادامه دادن به جنایاتشان ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: