آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 دی ماه 1400 = 18-01 2022

حمله حوثی‌ها؛ وقتی بایدن به رژیم ایران جواز عبور می‌دهد

دبیرکل سازمان ملل متحد به همراه کشورهای غربی حمله حوثی‌ها به امارات را به شدت محکوم کرد. دولت لندن این حمله را اقدامی تروریستی خوانده است.

مارک دوبوویتز مدیر عامل بنیاد دفاع از دموکراسی ها در واشنگتن با اشاره به حمله پهپادی حوثی‌ها به ابوظبی در پیامی توئیتری نوشت: یکبار دیگر، کاخ‌سفید به رژیم مذهبی در ایران جواز عبور می‌دهد. سپاه پاسداران مستقیماً در صدور مجوز و حمایت از این حمله نقش داشت.

از سوی دیگر یک کارشناس آمریکايی در واشنگتن گفت: پاسخ ندادن به اقدامات تروریستی، تهدید تشدید تنش دارد.

رابرت گرین‌وی کارشناس مؤسسه هادسون به‌دنبال حمله حوثی های وابسته به رژیم ایران به فرودگاه ابوظبی در توئیتی نوشت: عدم پاسخگویی به اقدامات تروریستی تهدید تشدید تنش دارد.

وی نوشت: یک حمله تروریستی گستاخانه تحت حمایت ایران نه تنها علیه غیرنظامیان در امارات متحده عربی، بلکه علیه هر کشوری که شهروندان آنها از فرودگاه بین‌المللی عبور می‌کنند، می‌باشد. در فقدان پاسخ قوی با پیامدهای واقعی، تهدید تشدید تنش افزایش می‌یابد.

گفتنی است ساعاتی پیش از حمله حوثی ها به ابوظبی، خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران کاریکاتور تهدیدآمیز الثوره حوثی‌ها را با شمارش معکوس برای هدف قرار دادن امارات منتشر کرده بود. (تصویر زیر)


ایران پرس نیوز




اردلان January 18, 2022 12:22 PM

دمکراتها بهمراه برخی از جمهوریخواهان آمریکایی و شرکای اروپایی آنان یک جمهوری عسلامی هسته ای که حتی در دامان روسیه و چین کمونیستی قرار گرفته باشد را به یک ایران آزاد، پیشرفته، قدرتمند و مقتدر چون دوران پادشاهی پهلوی ترجیح خواهد داد!
بنابرین اعتماد داشتن به اشغالگران کاخ سفید و اروپا مانند شرط بندی بروی اسبی چلاق در پیست اسب دوانی خواهد بود!
چراکه هر عاقلی در چنین شرایط پیچیده و دشوار با طناب پوسیده آیت الله بایدن و شرکای متقلب او به درون این چاه بسیار خطرناک و مرگ آور پائین نخواهد رفت!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: