آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 آبان ماه 1400 = 26-10 2021

هشدار روزنامه داخلی: مردم را کف خیابان خواهیم دید!

روزنامه جهان صنعت در مطلبی با یادآوری پیامدهای حذف ارز ۴۲۰۰تومانی نوشته: «با توجه به این‌که در حال حاضر و با تخصیص دلار ۴۲۰۰تومانی تورم مواد غذایی با شتاب به سوی نرخ‌های بالا در حرکت بود و شهروندان ایرانی از مصرف مواد لبنی و نیز گوشت سفید و قرمز به‌شدت کاسته‌اند اگر واردات نهاده‌های دامی با دلار نیمایی انجام شود نرخ تورم این کالاها به‌ سرعت سر به آسمان می‌کشد و پیامدهای ناشناس دارند».

روزنامه همدلی نیز در صفحه اولش با تیتر «گلایه علمای قم از گرانی و فشار به مردم» نگرانی برخی از آنها از پیامدهای تنگنای معیشتی مردم را نقل کرده، از جمله به‌ نقل از صافی گلپایگانی هشدار داده: «امروز برای رفع این مشکلات و گرانی ها کاری نشود و مردم عزیز ما از این وضعیت نجات پیدا نکنند، فردا دیر است».

روزنامه فرهیختگان هم که خرابی اوضاع را به گردن دولت روحانی انداخته به‌ نقل از یک کارشناس حکومتی نوشته است: قطعی برق، آب و قطعی گاز مسائل ساده‌ای نیست که بشود از کنار آنها به‌ راحتی گذشت. اگر از امروز جلوی فرسودگی زیرساختها و سرمایه‌ها را نگیریم، در آینده خدای ناکرده بسیاری از مردم را کف خیابان‌ها خواهیم دید.



Seek October 26, 2021 03:49 PM

رژیم خیالش راحت باشد که امت مسلمان شیعه دوازده امامی در دو حالت به خیابان می‌ریزند; اول زمانی که فکر کنند به مقدساتشان توهین شده، همان مقدساتی که دگر جهان اسلام برایشان تره هم خورد نمی‌کنند دوم زمانی که شکمشان سیر باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: