آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 فروردین ماه 1400 = 15-04 2021

حوزه علمیه: نظام مقدس اسلامی، بزرگترین نعمت خدا به بشر

معاون آموزش‌های حوزه علمیه گفت: بزرگترین نعمتی که امروزه خداوند به بشر داده نظام مقدس اسلامی است؛ زیرا دنیا، عزت، اقتدار و... داده است که راه زندگی کردن همراه با عزت را به انسان آموزش می‌دهد همچنین این اندیشه توانسته است صدای مرگ کاخ های مستکبرین عالم را به گوش مردم برساند.

حجت الاسلام رستم نژاد، با اشاره به اینکه خداوند در آیه‌ای امر می‌کند که امانت را به اهل‌اش بسپارید که این آیه در رابطه با حکومت و قضاوت است، ادامه داد: این گونه مسئولیت ها امانت هستند و آن را دست هر کسی نمی‌توان سپرد.

معاون آموزش‌های حوزه علمیه با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم عناصر و ویژگی هایی مانند مصیرت را مهم شمردند، عنوان کرد: ساده نگری سبب از دست دادن این امانت می شود که این خیانت در امانت است؛ زیرا حفظ این امانت (نظام اسلامی) از واجبات است.



baran April 15, 2021 07:21 PM

پس با این حساب تمام پیغمبرها وامامها هیچکاره بودن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Roberto April 16, 2021 12:18 PM

این ملای پارازیت و انگل راست میگوید، چرا که دو ستون مهم این فرقه شیعه: خدعه و تقیه است وبقیه که ارث برده از اسلام ناب محمدی است: دزدی، غارت، کشت و کشتار، تجاوز و چیزی که می دزدند نامش را غنیمت می‌گذارند و این را وصل میکنند به آن الله که محمد ساخته و پرداخته بود چه دینی! عجیب نیست کسی به این جانور نشخوارکننده بگوید که مزخرف میگی، بخاطر اینکه راجب این دین هیچ نمی دانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: