آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 مرداد ماه 1400 = 27-07 2021

فیلم اعتراضات: روزی که رهبر جر خورد و دهانش سوخت

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی بیانگر تجمع گروهی از ساکنان بهارستان اصفهان در میدان ولی عصر در شامگاه سه شنبه پنجم مرداد است.

معترضان در بهارستان اصفهان با سر دادن شعارهایی از اعتراض های شهروندان خوزستانی در روزهای گذشته حمایت کردند.

به گزارش بی بی سی، در ویدیوهای منتشر شده از این تظاهرات شعارهای:‌ ''خوزستان، اصفهان، اتحاد اتحاد''، ''ایرانی با غیرت، حمایت حمایت'' و ''جمهوری اسلامی نمی خواهیم، نمی خواهیم'' شنیده می شود.

در بعضی از تصاویر منتشر شده که به تجمع بهارستان اصفهان نسبت داده شده، یک تصویر بزرگ آیت الله خامنه ای به آتش کشیده می شود. (فیلم زیر)

در همین حال سزمان حقوق بشری «هه‌نگاو» می گوید که دستکم ۲۰ معترض در کرمانشاه بازداشت شده‌اند. هه‌نگاو از قول منابع خود گزارش داده که بیش از ۲۰ شهروند توسط نهادهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.

ترس و وحشت سراپایشان را فرا گرفته است

حسین نقوی حسینی، عضو پیشین مجلس شورای اسلامی درباره نوع مواجهه دولت رئیسی با اعتراضات مردم گفته: دولت باید در برابر عصبانیت مردم صبور باشد و به هیچ وجه تنش را تبدیل به بحران نکند. همه مسئولان نظام از جمله دولت باید حواسشان باشد که برخوردهای شدید نظامی و انتظامی با مردم اوضاع را بحرانی‌ می کند. همه باید بدانیم که نباید با مردم با خشونت رفتار کنیم.




www.youtube.com/watch?v=1GomEGJ6dQM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



jahanzade July 25, 2021 03:43 PM

ان روز که با ساخت سد گتوند آب شیرین را شور کردید نخلستانها را نابود کردید تن تن نمک وارد جلگه حاصلخیز را تبدیل به سوره رای می کردید یا هور العظیم را برای استخراج نفت به عمد خشک کردید وووو فکر نمی کردید مردم به پاخیزند ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 25, 2021 04:59 PM

رژیم دستنشانده جمهوری عسلامی در حال حاضر بر سر یک دوراهی قرار گرفته که هر دوراه آن انتهایش نابودی رژیم را رقم خواهد زد!
نخستین راه تن دادن به خواسته های برحق مردم که این بمعنی کناره گیری و واگذاری قدرت به خود مردم خواهد بود!
اما دومین راه آنست که رژیم در برابر مردم بابستد یعنی در هر شرایط دست به اقدامات جنون آمیز از جمله دست زدن به کشتارهای جمعی چون بمباران شیمایی و یا اتمی شهرها و یا تخریب دهانه سدها و غرق ساختن مردم در شهرها چون سال گذشته که سپاه پاسداران با ارتکاب به چنین جنایاتی هولناک نشان داد که توان انجام آن را دارد اما نهایت این راه نیز بمعنی پایان عمر ننگین جمهوری عسلامی خواهد بود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: