آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 دی ماه 1398 = 29-12 2019

منبع حکومتی: اعتراضات آتش زیر خاکستر است

مجمع ایثارگران‌ با انتشار بیانیه‌ای درباره حوادث اخیر تاکید کرد که بدون توجه به ریشه‌ها و از بین بردن زیرساخت بروز اعتراضات اجتماعی، این قصه آتش زیر خاکستری است که همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، صادر کنندگان این بیانیه نوشته‌اند: چه کسی‌می‌تواند وضعیت اقتصادی ناگوار مردم را نبیند و از آن چشم‌پوشی کند؟ انکار وضعیت جامعه از نظر اقتصادی از جمله وضعیت اشتغال، کسب درآمد و سطح رفاه غیرمنطقی است و حال و روز مردم خود گواه این واقعیت تلخ است.

در بخش دیگری از این بیانیه گفته شده که دامنه اعتراضات اخیر وسیع‌تر از اقدامات مشابه قبلی بوده و تنها اعتراض به افزایش ٣٠٠درصدی نرخ بنزین نمی‌تواند باشد و با کبریتی دیگر برافروخته‌تر و شعله‌ورتر خواهد شد.

از سوی دیگر محسن صفایی فراهانی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی و قائم مقام وزارت صنعت در دولت خاتمی گفته: مسئولان كشور انتظار دارند مردم با این همه فقر و فلاكت، برایشان هورا بكشند.

وی افزود: متاسفانه سال‌هاست ارکان مدیریت کشور از توجه به راه‌حل علمی و دقت در آمارها و جلوگیری از فرو افتادن مردم جامعه در بحران‌های مختلف ناتوان هستند. بنابراین بحث امروز و دیروز یا فقط اعلام کردن یا نکردن رشد ناگهانی قیمت بنزین نیست بلکه مدیریت‌های کشور به ‌دلیل کوتاهی‌های مکرر با آتشی زیر خاکستر مواجه است که کاملا به آن بی‌توجه بوده و نتیجه اقدامات غلط مستمر که منجر به فرار مغزها و سرمایه به‌ صورت گسترده شده و آمارهای نگران‌کننده به‌جا گذاشته، جز فساد گسترده، رکود بی‌سابقه، تورم بالا، بیکاری، سقوط اخلاق اجتماعی و بحران در جامعه، نتیجه‌ای نداشته است.


جامعه ایران همانند انبار باروت است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با این تصمیم بنزینی که شما گرفته‌اید، مصرف پائین نمی‌آید فقط اقشار ضعیف جامعه له می‌شوند زیرا اولاً چند میلیون نفرشان با مسافرکشی تمام‌وقت یا نیمه‌وقت و یا پاره‌وقت هزینه‌های زندگی خود را تامین می‌کنند و ثانیاً بنزین کالائی است که افزایش قیمت آن در افزایش قیمت تمام کالاها و خدمات اثر می‌گذارد.

این منبع نوشت: بسیاری از خانواده‌های فقیر از همان نان خالی بخور و نمیر که گیرشان می‌آمد محروم شدند. آیا همین خطای بزرگ شما کافی نیست که محرومین و پابرهنه‌ها را به صحنه بکشاند و به اعتراض وادار کند؟ طبیعی است که در چنین شرایطی، اتفاقات ناگوار هم رخ می‌دهد، سوءاستفاده‌هائی هم می‌شود و دشمن هم اهداف خودش را دنبال می‌کند ولی چه کسی است که نداند زمینه را تصمیمات شما فراهم کرده است؟

این روزنامه حکومتی نوشت: حفاظت از نظام جمهوری اسلامی، که امام خمینی فرمودند از اوجب واجبات است، با وارد کردن فشار بر مردم، قرار دادن آنها در تنگنای معیشتی و برخوردهای غیرقانونی با آنها تحقق نمی‌یابد. سیاست‌هایتان را عوض کنید و به جای «انبار باروت» جامعه را به «انبان نان» تبدیل نمائید.

این منبع در پایان به سران حکومت هشدار داد و نوشت: تصورتان این نباشد که ماجرا تمام شده و دشمنان خارجی ناکام مانده‌اند. اشتباه اصلی همین است که دنبال پیدا کردن دشمنان خارجی می‌گردید. مگر یادتان رفته که امام خمینی فرمودند از خارج کسی نمی‌تواند به این کشور و این نظام آسیبی وارد کند، هر آسیبی وارد شود از داخل خواهد بود؟



آزاده December 7, 2019 10:54 AM

این تصورتان نباشد که ما مردم به تکه ای نان و استخوان راضی میشویم، بجای انبار نان، ما سرهای تک تک شما را میخواهیم،
و قبل از آنهم استخوانهای آن گوربگوری و یار های جانی اش را میسوزانیم، تا سر فرصت خاکسترشان را در فاضلابهای توالت خانه هایمان سرازیر میکنیم،

گزارش یا اعتراض به این نظر


ما «اسلام» نمی خواهیم !!! December 7, 2019 11:28 AM

ضحاک ماردوش:
• مردم معترض را «دشمن و اشرار» برچسپ می زند!
• بر فرمان «آتش به اختیار» خود به مزدورانش علیه مردم معترض «تاکید» می کند!
• مرتکب جنایت و عامل اصلی «قتل عام های» مردم نگونبخت ایران می شود!
• مردم قربانی شده بیگناه و جانباختگان راه آزادی را «شهید» می نامد!
• و در پایان سعی دارد، «دست به خون آغشته شدهٔ» خود را با پرداخت «دیه و خسارت مالی» پاک کند!
مردم ستمدیدهٔ ایران «هرگز و هرگز» جنایات اسلام ارتجاع، اسلام خونین تشیع و حکومت جنایتکار اسلامی را فراموش نخواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی December 7, 2019 09:37 PM

این جماعت آنقدر در هپروت عقیده خودشان گم شده اند که نمی‌فهمند فقر و حاشیه‌نشینی و ظلم بی‌حد و حصر حاکمان عامل این حرکت هاست و هی توی بوق دشمن خارجی می‌دمند دشمن خارجی شما هستید که نان در خون مردم زده می‌خورید و پشت سنگر خزعبلات عقیدتی خودتان قایم شدید و این سیلی که ظلم شما براه انداخته سر ایستادن ندارد و تا بنیان شما را نکند باز نخواهد ایستاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اغتشاشگر امروز انقلابی دیروز December 8, 2019 12:25 AM

خامنه ایی نظامش سال ۸۸ رو به له قبله شدند و دارند جون می کنند، تا مرگ چیزی نمانده فقط یک جونند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان December 8, 2019 07:14 AM

رژیم دستنشانده جمهوری عسلامی چنانچه بخواهد کسری بودجه خود را در امسال ترمیم کند باید بنزین را لیتری ۱۷۰۰۰ تومان بفروش رساند!
بنابرین فوضولی موقوف منابع خبری رژیم همگی خفه بشید بشینید سر جاتون که خامنه ای شعورش از همه شما بیشتره چراکه خودش همه چی رو میدونه اصلا به شما اصلاح طلبها چه مربوط میشه !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی December 8, 2019 03:02 PM

میخواهم به مسیح مهاجری مسئول روزی نامه جمهوری اسلامی یاد آور بشوم که خمینی میدانست که شما جماعت عمامه دار و بی عمامه اسلامی از چه قناشی هستید وچه گندابه ای را بوجود خواهید آورد همانطوریکه خود آن پیرمرد نفرین شده ونابخشودنی خشت اول این عمارت ظلم ومملو از تباهی را بنا نهاد وچنین مستراحی را برای ملت ایران بنام حکومت عدل اسلامی وحکومت در خدمت مستضعفین بنا نهاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: