آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 مهر ماه 1398 = 09-10 2019

نمونه دیگری از جنایات تکاندهنده نیروی انتظامی

خبرگزاری هرانا – یک شهروند ۱۹ ساله اهل ارومیه که در پی ضرب و شتم توسط مامور نیروی انتظامی یک هفته اخیر را در کما به سر برده بود روز گذشته جان خود را از دست داد. گفته می شود ضرب و شتم و قتل این شهروند که به شغل پیک موتوری مشغول بوده به دلیل نداشتن گواهینامه موتورسیکلت صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه ۱۵ مهرماه ۹۸، یک شهروند ۱۹ ساله اهل ارومیه به نام “علی خدایی” در اثر ضرب و شتم توسط مامور نیروی انتظامی جان خود را از دست داد.

یک منبع نزدیک به خانواده این شهروند به گزارشگر هرانا گفت: “روز دوشنبه ۸ مهرماه علی خدایی توسط مامورین نیروی انتظامی از ناحیه سر به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به کما رفت. وی روز گذشته پس از ۷ روز نهایتا جان خود را از دست داد”.

این منبع در ادامه افزود: “علی که سرپرست خواهر خود نیز بوده است به عنوان پیک موتوری مشغول امرار معاش بوده و در روز حادثه به دلیل نداشتن گواهی نامه موتورسیکلت حوالی پارک سحر در منطقه شاهرخ آباد ارومیه متوقف شده و توسط یک مامور نیروی انتظامی به نام «ف . مصطفی زاده» از ناحیه سر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به کما رفته بود”.

گفته می شود جسد این شهروند روز جاری به خاک سپرده شده با این حال مامور نیروی انتظامی تا لحظه تنظیم این گزارش کماکان بازداشت نشده است.


جوان دیگری را زیر شکنجه کشتند

قتل جوان بی گناه "جواد خسروانیان" در اثر شکنجه توسط ماموران کلانتری و اگاهی شهرستان خرم‌بید (قادراباد) استان فارس. قتلی که دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خرم‌بید اجازه ندادند رسانه ای شود. شکنجه گران و قاتلان در نیروی انتظامی و اگاهی هر جنایتی مرتکب می شوند و هیچ کس هم به این جنایات رسیدگی نمی کند.

فیل زیر: اعتراض اقوام و بستگان این جوان جان باخته ایرانی




www.youtube.com/watch?v=-tenxAsB9YI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ali September 3, 2019 03:12 PM

مجامع بین المللی و مدافعان حقوق بشر کجا هستند الان فقط در حد محکوم کردن تا حالا چه دردی را درمان کرده !؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


قاسم . September 3, 2019 07:17 PM

وقتیکه بیشرفی مثل رهبر کثیفلشعن آتش به اختیار اعلام می کند نتیجه‌اش اینه که می بینیم این چه مملکتی که هر بیسوادی به خودش اجازه میده که تا حد مرگ جوان مردم را شکنجه میکنه فردا هم اگر دادگاهی برقرار شود در ظاهر فقط چند سال برایش زندان تعیین می‌کنند ولی در خفا به او جایزه رهبری را اعطاء میکنند چهل سال سیاه از کشتن بهترین جوانان این سرزمین به خود افتخار کردند و ما همچنان سکوت اختیار کرده ایم چرا صدایی به حمایت از عزیزان بازمانده این جوان بلند نمیشود آخر ما تا کی باید تحمل کنیم به ایران قسم که دیگر سکوت جایز نیست هموطن وقت طنین یا مرگ یا آزادی فرا رسیده ،
پاینده ایران سرفراز باد ایرانی سرنگون باد حکومت کثیف اسلامی آخوندی

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو September 4, 2019 02:46 AM

بابا این چه شعاریه که " رهبر بفریاد دل مادرش برسید ! " رهبر خودش یه پا آدمکشه و رهبر قاتلین مگر ما مردم بصورت میلیونی قیام نکنیم هر روز همین آش و همین کاسه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف October 9, 2019 02:40 AM

ای بابا روحش شاد
اینکه سرپرست خانوار بوده ادم رو بیشتر ناراحت میکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: