آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 شهریور ماه 1398 = 09-09 2019

لیاخوف زمانه در کنار خامنه‌ ای چه می کند؟

یک نماینده مجلس ولایت در واکنش به سخنان شدیداللحن آخوند پناهیان که برخی نمایندگان دیگر را نااهل و احمق خوانده و گفته بود: آی مجلس شورای اسلامی، آدم باش؛ گفت: لیاخوف زمانه در لباس روحانیت مجلس را به توپ وقاحت کلامی می‌بندد.

پناهیان که به باند خامنه ای نزدیک است، گفته بود که چرا اکثریت نمایندگان مجلس رای می‌دهند به این‌که رای نماینده‌ها نباید شفاف باشد، آیا ملت را خوار و بی‌مقدار می‌دانند و بعد هم برخی به‌ صورت بسیار جاهلانه و احمقانه‌ای می‌گویند مگر می‌خواهید تفتیش عقائد کنید.

وی درادامه گفته بود : مگر شما در مجلس به عقاید رای می‌دهید؟ شما بی‌خود می‌کنید بر اساس عقاید رای بدهید، شما باید بر اساس کار کارشناسی رای بدهید نه بر اساس عقاید. ما کاری به عقیده شما نداریم، می‌خواهیم شعور و درک کارشناسی شما را بفهمیم.

عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده مجلس در واکنش به این سخنان پناهیان، خطاب به نهادهای نظارتی گفت: بی‌طرفانه ورود کنید و این اهانت به رای ملت را بی‌پاسخ نگذارید. پناهیان نگرانِ شفافیت، به طرفدارانش بگوید قیمت توهین پراکنی چند است.

وی در ادامه پرسید: دستگاه نظارتی متوجه هست که رد نفوذ را در جایی جستجو کند که لیاخوف زمانه در لباس روحانیت در راس منبر حسینی می‌نشیند و مجلس را به توپ وقاحت کلامی می‌بندد؟

لیاخوف، فرمانده بریگاد قزاق در دوره محمدعلى‌شاه قاجار، بود که فرماندهی به توپ بستن مجلس شورای ملی، سرکوب مشروطه و بازگشت استبداد را بر عهده داشت.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: