آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 آبان ماه 1402 = 24-10 2023

فیلم؛ یک بشکه باروت و یک کبریت در دست رهبری متوهم و روان‌پریش

روان‌پریش فردی است که دارای یک اختلال روانی است که باعث می شود رفتارهای پرخاشگرانه، خشونت آمیز و غیرعادی داشته باشد. این شخص به قدری درگیر خود و نیازهایش است که نمی تواند برای ارتباط با دیگران به فراتر نگاه کند. این فرد در جایگاه ویژگی‌های روان‌پریشی قرار دارد و برای او اهمیتی ندارد که در این روند به چه کسی صدمه می زند. این فرد می‌تواند به یک شخص زورگو، مضر یا خشونت‌آمیز تبدیل شود که نمی‌تواند خودش را کنترل کند. وقتی عصبانی است به تهدید و آزار کلامی و فیزیکی روی می آورد. خلق و خوی او از کنترل خارج است. روان‌پریش نسبت به عواقب اعمال خود بی‌تفاوت است. هیتلر پیشوای روان‌پریش آلمان نازی به مردمش گفته بود تا ده سال دیگر کشوری برایتان بسازم که در تصورتان هم نگنجد. درست گفته بود چنان آلمان را ویران کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد!




www.youtube.com/watch?v=xUZPqTAVu0Q

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مرگ بر روسیه October 25, 2023 12:14 AM

دعوت به حمله نظامی به ایران را محکوم می‌کنیم؛ زرشک!!

همین ها روزهای اول که حماس تروریست حمله جنایت کارانه می کرد ساکت بودند. همین ها از قدرت خامنف و سپاه و درماندگی پرزیدنت بایدن و ناتوانی اسرائیل از پاسخ چه افسانه ها که نساختند. امروز مگر راهی به جز حمله نظامی برای امریکا و اسرائیل باقی گذاشته اند؟ ایا به یاد دارید که این بیانیه نویسان حرفه ای تا کنون یک بیانیه علیه روسیه داده باشند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


این رژیم رفتنی است October 25, 2023 12:16 AM

زن بیگناهی را گروگان بگیری
او را لخت کنی
در وانت دور شهر بگردانی به نام مبارزه اسلامی ؟
این جنایت تاوانی بزرگ دارد
قبل از شماها ، بن لادن و قذافی و صدام و میلوسویچ و پرداختند
اکنون نوبت شما است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: