آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 18 بهمن ماه 1401 = 07-02 2023

داغی که سخان ستار به دلشان گذاشت؛ توهین بی‌شرمانه پاسداران

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران با حمله به برخی هنرمندان مقیم لس آنجلس از جمله ستار که به حمایت از اعتراضات ایران برخاستند نوشت: از مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و با فرار عده‌ای از سلبریتی‌ها به خارج از کشور، گروه‌های اپوزیسیون و مخالف با جمهوری اسلامی سعی کردند با استفاده از نیرو‌های نفوذی سیاسی و صدالبته با کمک کانون‌های فرهنگی و هنری خارج از کشور، آتش مخالفت و دشمنی با نظام جدید را در ایران همچنان زنده نگه دارند.

آن‌ها با تداوم خوانندگی و در مواردی بازی در فیلم‌ها، با وجود سن بالا و بروز ناتوانی‌های جسمی، سعی در جلب و جذب مخاطبان داشته و دارند. این سعی در جلب توجه، تنها در بخش تخصصی این سلبریتی‌ها نبوده است و آن‌ها با وجود اینکه متعلق به نسل قدیم هستند، با راهنمایی مشاوران‌شان از راه‌های متفاوت و جدید برای ادامه حیات و دیده‌شدن خود استفاده می‌کنند.

این راه‌ها از چالش زدن ریش و سبیل «اِب» گرفته تا مصاحبه فمنیستی «گوگوش» در تخریب همسران متعدد خویش و نیز پسرش و توهین «عارف» به ائمه معصومین (ع)، همه به نوعی بازی برای ادامه حیات و صد البته درآمدزایی آنهاست.

آویزان شدن از «شازده خانم»

برخی خوانندگان قدیمی، به خاطر قرابت و نزدیکی با خاندان پهلوی، تواستند پله‌های ترقی را با سرعتی بسیار بیشتری از همگنان خود طی کنند و در این بین «عبدالحسن ستارپور»، معروف به «ستار» با آهنگ «شازده خانم» که به گفته خودش به افتخار دختر بزرگ پهلوی دوم خوانده بود، جایگاهی ویژه یافت. ستار یک ماه قبل از انقلاب، به خارج از کشور رفت و تاکنون در لس‌آنجلس ماندگار شده است و طبق گفته‌های خودش، تنها بعد از سقوط جمهوری اسلامی قصد دارد به ایران برگردد!

ستار در سن ۲۲ سالگی با خواندن ترانه «خانه به دوش» برای سریالی به همین نام، مورد توجه قرار گرفت و پس از آن، رابطه با خاندان پهلوی باعث پیشرفت وی گشت. پس از انقلاب نیز ایجاد رابطه پایدار با اپوزیسیون، راه وی را هموار ساخت. این حمایت موجب فعالیت‌های بین‌المللی دیگری، مانند ضبط یک آلبوم با خواننده‌ای اسرائیلی به نام «عیدان رایخل» شد. آخرین آلبوم ستار، «۴۰ سال خاطره» نام داشت.

از حاشیه‌ها و رسوایی‌های مهم ستار در چند سال اخیر، می‌توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد! البته عده‌ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی‌اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت‌طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان‌های باشکوه خود، ادرار کرده است!

فیلم زیر؛ داغی که سخان ستار در جریان اعتراضات اخیر به دل خامنه ای و پاسدارانش گذاشت: نوبت شما هم میرسه... سال ٥٧ تمام شد...




www.youtube.com/watch?v=h_OaXW_WBt4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بهرام February 7, 2023 03:20 PM

وظیفه اصلی روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران پخش نظرات علی خامنه ای است تا بسیجی ها و پاسدارانی که این روزنامه جوان را مجانی در محل کارشان دریافت میکنند افکار جداگانه از عل خامنه ای نداشته باشند و مبادا این افکار با افکار علی خامنه ای زاویه پیدا کند
باطوم به دستان سپاه و بسیج که در خیابانها کودکان کشور خودشان را میکشند را از مردم جدا کرده اند و جیره خوار کامل و وابسته به علی خامنه ای کرده اند و هر روز نظر خامنه ای را برایشان منعکس میکنند تا فکر جدیدی به سرشان نزند و آینده خود را گروی آینده علی خامنه ای و چهل دزد بغداد کرده اند بدون اینکه از این دزدی ها سهمی ببرند مفت و مجانی برای خامنه ای و شرکا آدمکشی میکنند
همین مزدوران در صدا و سیمای شخصی خامنه ای هر روز به زنان کشور توهین میکنند و مردم مخالف را مزدور اسرائیل و آمریکا خطاب میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: