آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 شهریور ماه 1400 = 17-09 2021

تدابیر شدید امنیتی در آستانه تظاهرات طرفداران ترامپ

مسافرانی که وارد فرودگاه پایتخت آمریکا می‌شوند با افزایش شدید تدابیر امنیتی در آستانه تظاهرات روز شنبه طرفداران دونالد ترامپ روبرو هستند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که طرفداران ترامپ قصد دارند روز شنبه تظاهرات اعتراض آمیزی را در حمایت از کسانی که در یورش مرگبار 6 ژانویه به ساختمان کنگره بازداشت شدند، برگزار کنند، اداره امنیت حمل و نقل آمریکا اعلام کرده است که مسافرانی که وارد فرودگاه واشنگتن دی سی شوند، با تشدید تدابیر امنیتی روبرو خواهند شد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به خشونت احتمالی در این تظاهرات هشدار داده است.

یک مقام آمریکایی در این باره گفت: اطلاعات معتبری به دست مقام های امنیت داخلی رسیده است که نشان می دهد افراد یا گروه های تندرو و افراطی قصد اعمال خشونت دارند. این اطلاعات از طریق پیام های منتشر شده در شبکه های اجتماعی و منابع آگاه در این سازمان های افراطی جمع آوری شده است.

تاکنون بیش از 600 نفر به اتهام شرکت در یورش مرگبار 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا بازداشت شده اند.

ترامپ هنوز بر ادعاهای خود مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تاکید می کند.

وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه تایید کرده است که پلیس کنگره آمریکا از پنتاگون خواسته است تا پرسنل نظامی خود را در آستانه تظاهرات طرفداران ترامپ به کمک نیروهای پلیس بفرستد.

بر اساس این گزارش جان کربی سخنگوی پنتاگون در اظهاراتی گفت، وزارت دفاع آمریکا درخواستی از پلیس کنگره برای کمک دریافت کرده است تا برای تظاهرات اعتراض امیز آخر هفته آماده باشد.

وی افزود: پنتاگون هم اکنون در حال بررسی و تجزیه و تحلیل این درخواست است و اگر این درخواست معتبر باشد، ما ان را انجام خواهیم داد.

تظاهرات طرفداران ترامپ در حمایت از افرادی است که در یورش مرگبار 6 ژانویه به ساختمان کنگره بازداشت شدند.

پلیس آمریکا تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان کنگره را افزایش داده است. نصب دوربین های نظارتی و موانع و حصارها بخشی از این تدابیر به شمار می رود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: