آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 آبان ماه 1399 = 05-11 2020

محوز ورود به مراکز شمارش آرا برای ماموران فدرال

وزارت دادگستری آمریکا در اقدامی که احتمالاً بازتاب دستورات ترامپ است؛ به ماموران مسلح فدرال مجوز ورود به مراکز شمارش آرا را داد.

به گزارش مهر به نقل از نیویورک تایمز، وزارت دادگستری آمریکا در ایمیلی که امروز صبح به وقت محلی واشنگتن به دادستان‌های فدرال ارسال کرد، به آنها برای اعزام مأمورین مسلح فدرال به مراکز شمارش آرا و تحقیق پیرامون تخلف احتمالی در انتخابات ۲۰۲۰، مجوز داد.

احتمال می‌رود که این اقدام وزارت دادگستری آمریکا، بازتابی از دستورات ابلاغی رئیس‌جمهور این کشور و نامزد جمهوریخواه این دور از رقابت‌ها باشد.

این در حالی است که گفته می‌شود قانون آمریکا به مأمورین مسلح فدرال اجازه ورود به مراکز رأی گیری در روز انتخابات را نمی‌دهد.

ترامپ، رقیب دموکرات خود را به سرقت آرا انتخاباتی متهم کرده و روند شمارش آرا در ایالات ویسکانسین، میشیگان، پنسیلوانیا و جورجیا را زیر سوال برده است.



حقیقتگو October 28, 2020 07:00 PM

می گویند حالم را ببین احوالم را نپرس اگر راننده ای هم وضعیت بایدن را داشت عقل حکم میکرد که نمی باید سوار اتومبیلش شد درحقیقت محض اقشاری که پشیبان وحامی هیتلر و موسلینی و استالین بودند که برایشان کره زمین را تسخیر کند حالا چینی ها و خامنه ای ها وشرکاء وکارتل های مواد مخدر هم به انها اضافه شدند که نبود امریکا با بایدن ما را به اهدافمان خواهند رساند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: