آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 تیر ماه 1400 = 02-07 2021

سه نوکیش مسیحی مجموعا به ۱۵ سال حبس محکوم شدند

خبرگزاری هرانا – امین خاکی، میلاد گودرزی و علیرضا نورمحمدی سه نوکیش مسیحی توسط شعبه چهارم دادگاه انقلاب کرج، هر یک به تحمل پنج سال زندان و پرداخت ۴۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ماده ۱۸، امین خاکی، میلاد گودرزی و علیرضا نورمحمدی مجموعا به ۱۵ سال حبس تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.

بر اساس حکمی که توسط شعبه چهارم دادگاه انقلاب کرج صادر و روز شنبه ۵ تیرماه پس از حضور در این شعبه به آنان ابلاغ شده است هریک از این شهروندان از بابت اتهام «فعالیت تبلیغی و آموزشی انحرافی مغایر شرع مقدس اسلام» به ۵ سال حبس تعزیری و ۴۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

این شهروندان مسیحی، در آبان ماه ۹۹ پس از احضار به مراجع قضایی و تشکیل پرونده، هرکدام با قید وثیقه ۲۵۰ میلیون تومانی آزاد شدند.

لازم به اشاره است علیرغم اینکه طبق قانون مسیحیان به عنوان یک اقلیت دینی به رسمیت شناخته می‌شوند، با این حال دستگاه‌های امنیتی مسئله‌ی گرویدن مسلمانان به مسیحیت را با حساسیت خاصی دنبال می‌کنند و برخورد قهرآمیزی با فعالان این عرصه دارند.

برخورد با نوکیشان مسیحی در ایران در حالی صورت می گیرد که طبق ماده ۱۸ اعلامیه جهانی حقوق بشر و ماده ۱۸ میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی هر شخصی حق دارد از آزادی دین و تغییر دین با اعتقاد و همچنین آزادی اظهار آن به طور فردی یا جمعی و به طور علنی یا در خفا برخوردار باشد.



آریا July 2, 2021 09:33 AM

اسلام دین نیست بلکه یک مافیای ضد بشر است همانگونه که در صدر اسلام هر کس پی به اهداف محمد برد و از آین آئین کثیف خارج شد به دستور بنیانگذار این مافیا ترور شدند نه بهشتی هست نه جهنمی و نه الهی , مسلمانان فقط از عقل خود استفاده نمیکنند و خرافات مزخرف این آئین ضد بشری را قبول کردند من مطمئن هستم که 200 سال دیگر همین ملت پیرو آئین مافیایی باز هم برای اسلام مافیایی ریشه به تیشه خود خواهند زد! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: