آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 مهر ماه 1399 = 23-09 2020

زنجیره تامین شرکت "هواوی" مورد حمله قرار گرفت

شرکت چینی هواوی اعلام کرد، زنجیره تامین این شرکت مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش رویترز، مدیرعامل دوره‌ای این شرکت بدون اشاره به جزئیات حملات تصریح کرد که این شرکت برای تقویت زنجیره تامین خود هر کاری انجام خواهد داد.

در همین حال آمریکا اعلام کرد که ارتش چین هواوی و چند شرکت دیگر را کنترل می‌کند

طبق سندی که نسخه‌ای از آن به دست این خبرگزاری رسیده، آمریکا در حال فراهم کردن زمینه جهت اعمال تحریم‌های جدید علیه چین است.

به گفته رویترز، دولت ترامپ به این نتیجه رسیده که شرکت‌های بزرگی مانند شرکت مخابراتی هواوی و شرکت دوربین‌های مداربسته هایک‌ویژن یا در مالکیت یا در کنترل ارتش چین قرار دارند.

رویترز می‌گوید، ظاهرا این مسئله شامل ۲۰ شرکت می‌شود و از میان‌ آن‌ها می‌توان به دو شرکت مخابرات و صنعت هوانوردی چین اشاره کرد.

آمریکا پیش تر شرکت تکنالوژی هواوی چین را متهم کرده بود که در زمینۀ پیگیرد معترضان به رژیم ایران کمک کرده است.

به گفته واشنگتن، شرکت هواوی وسایل نظارتی را در اختیار رژیم ایران قرار داده و توسط این وسایل تهران توانایی نظارت از تظاهرکنندگان را حاصل کرده است.



آرش - صبحی June 25, 2020 03:06 PM

این یکسر قضیه است بدیهیست که بعد از انقراض جمهوری اسلامی واستقرار یک نظام سیاسی متکی به رای اکثریت مردم ایران چندین کشور در مظان اتهام همکاری با جمهوری اسلامی درمسیر قتل وغارتهای کنونی قرار دارند از جمله آنها چین وآلمان هستند که هریک بنا بدلائلی مشخص باید در فردای پسا جمهوری اسلامی پاسخگوی بی مهری ها و لاسیدنهای سیاسی مردم کشانه ملت ایران با جمهوری اسلامی باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار September 23, 2020 11:29 AM

چین به کمک گلوبالیست‌ها با حمله ویروس کورونا به آمریکا و جهان قبر خود را کند * ترامپ در چهار سال آینده یک پاک سازی بزرگ از چپگرا‌ها و اسلامیست‌ها در آمریکا و جهان خواهد کرد * چین می رود که به جمهوری اسلامی امروز تبدیل شود * و این یک خبر خوب برای مردم ایران است البته اگر مردم ایران به خود تکانی دهند و از تحولاتی که در چهار سال آینده در جهان روی خواهد داد به سود ایران استفاده کنند *

مردم ایران باید در قدم اول هر چه زودتر از شر جمهوری اسلامی خود را راحت کنند و در آن زمان است که ایرانیان می توانند از سقوط و انزوای چین در چهار سال آینده برای ساختن ایران بهره برداری کنند * یک ایران آزاد پس از جمهوری اسلامی، می تواند به سرعت در زمانی که چین در حال سقوط و شکست‌های پی در پی خواهد بود پای به جای چین بگذارد و به پیشرفت‌های بزرگی دست یابد *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: