آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 آبان ماه 1396 = 01-11 2017

فرانسه: رژیم ايران تهديدی است برای منطقه

وزیر خارجه فرانسه: ما نمی‌توانیم دخالت‌های حکومت ایران و جاه‌طلبیهای سلطه‌جویانه آن را بپذیریم

وزير خارجه فرانسه مي‌گويد فعاليت‌هاي رژیم ايران تهديدي است براي منطقه خاورميانه و گامي است بر خلاف منافع واشنگتن و پاريس.

به گزارش خبرگزاري فارس، «ژان ايوه لو دريان» وزير خارجه فرانسه امروز ميهمان شوراي روابط خارجي آمريکا بود و در اين نشست، سخناني را عليه حکومت ايران مطرح کرد.

لودريان در این نشست به فعاليت مخرب رژیم ايران در منطقه پرداخت و گفت: ما نمي‌توانيم دخالت‌هاي آنها و جاه‌طلبي‌هاي هژمونيک آنها را بپذيريم. رفتار حکومت ايران با منافع آمريکا و فرانسه در تضاد است. اين رفتار تهديدي است براي منطقه.



arzhang November 1, 2017 1:28 AM

این حرفهای وزير خارجه فرانسه باید آخوندا یران را دیوانه کند چون یک ساله ۲۴ ساعته به مردم دنیا دارند میگند که اگر نقش ایران نبود تروریست‌ها الان در دمشق و بغداد حکومت می‌کردند و ایران با حضور مستشاری خویش از اشغال سوریه و بغداد توسط تروریست‌ها جلوگیری کرد چون از هیتلر یاد گرفته اند که میگفت دروغ بزرگ بگو بعد تکرار کن و نتیجه اش این خواهد بود که مردم دروغ تو را باور میکنند غافل ازینکه ما در دنیایی زندگی میکنیم که تاریخ بوسیله فیلم مستند ضبط شده که در۴ سال اول جنگ داخلی سوریه که بشار اسد بیرحمانه مردم خودش را قتل عام میکرد تروریست داعشی نبود وقتی امریکا تصمیم گرفت به مخالفان بشار اسد موشک ضد تانک بدهد یهو سر کله داعش پیدا شد و تا به امروز پاسداران و بسیج و فاطمیون و زیتونیان و حزب اله فقط مخالفان بشار اسد میگشتند و یکبار با داعش هم نجنگیدند و برای همین مردم سوریه ازین لشگر شیعه ایرانی متنفرند نه اینکه اینها قهرمان مردم سوریه و عراق و یمن و لبنان هستند وزیر خارجه فرانسه حقیقت را دارد بیان میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایمان November 1, 2017 8:09 AM

غربی ها و مخصوصا فرانسوی ها عادتشونه تا پولایی که از رژیم آخوندی میگرین خرج میکنن و به ته کیسه میرسند دوباره شروع میکنند به گفتن این حرفها و وضعیت حقوق بشر در ایران و خلاصه گیر میدن به جمبوری اسلامی وقتی دوباره سبد کالاشون بر قرار شد و باج جدید گرفتند برای یه مدت خفه خون میگیرن تا سبد کالای بعدی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem November 1, 2017 11:05 AM

این مساله از بدو به وجود آمدن جمهوری جهل و جنایت و چپاول مشخس بود چرا تا به حال غرب خفه شده بود هم معلومه که منافعشان را در نظر میگرفتن میلیاردها دلار هر کدام نصیبشان شده حالا چرا صداشون در آمده چون دیگر مضرات ولایت وقیح از سودش بیشتر شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: