آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 آبان ماه 1396 = 02-11 2017

واكنش خواهر موسوی به‌ ادعای شمخانی

خواهر میرحسین موسوی در واكنش به ادعاي علي شمخاني مبني بر اينكه در ايران هيچكس در حصر نيست! گفت: اعلام می‌کنم که ۳ ماه است برادرم را ندیدم و برادرش (ميرمحمود موسوي) هم ۷ ماه است ندیده است. سابق توفیق داشتیم نانشان را ما از دم در می‌بردیم و می‌دادیم. الان حدوداً ۴ ماه می‌شود به ما این اجازه را هم نمی‌دهند.

در واکنش به این اظهارات نرگس موسوی، ‌یکی از دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در توئیتر آنها اعلام کرد که پدر و مادرش "همچنان در حصر خانگی هستند و از ديدن اقوام و دوستان خود كما فی السابق محروم هستند."

زهرا موسوی، دیگر فرزند موسوی و رهنورد نیز در توئیتر اعلام کرد: "وقتی حرف از اراده گاهگدار زندانبان برای حتی خانواده نزديك است، تكليف خانواده دورتر و سياسيون هم مشخص است."

حسین کروبی فرزند کروبی نیز در واکنش به دروغپردازی امروز شمخانی نماینده خامنه ای در شورای امنیت جمهوری اسلامی مبنی بر اینكه «واژه حصر واژه درستی نیست و این آقایان مد نظر شما در حصر نیستند، آنها هر کس را که اراده کنند می‌توانند ببینند، کما این‌که اخیرا آقای کروبی درخواست کردند آقای دوستی را ببینند و این انجام شد» گفت: نخست برای آقای روحانی متاسف هستم که دبیر شورای امنیت ایشان این چنین در مورد حصر توضیح می‌دهد.

وی افزود: آقای شمخانی در این اظهارات منکر حصر شده است. این سخن ایشان هم به استناد ملاقات یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با آقای کروبی است. برای آقای شمخانی نیز متاسف هستم که به جای آنکه بگوید در این ۵ سال برای رفع حصر چه کاری کرده صورت مساله را پاک می کند. در ارتباط با ملاقات آقای دوستی با آقای کروبی نیز، نیروهای امنیتی فرد ملاقات کننده را انتخاب کردند که پیش حاج آقا برود و همچنین در مورد اشخاص دیگر نیز به همین ترتیب است و خود آقای کروبی نگفته‌اند چه کسی به ملاقاتشان برود.



امیرحسین October 31, 2017 9:40 PM

هفت سال از زندگی این سه نفر را نابود کردند، جرم اینان چه بود جز مقاومت در برابر استبداد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ايرانى November 1, 2017 10:09 AM

اينها خودشان از بنيانگذاران استبداد بودند و خوشبختانه به مصداق ضرب المثل چاه نكن بهر كسى اول خودت دوم كسى در دامى كه تنيدند گرفتار شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: