آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 آبان ماه 1396 = 30-10 2017

امارات به مقامات جمهوری اسلامی ویزا نداد

یک منبع آگاه در سازمان انرژی اتمی دلیل عدم شرکت جمهوری اسلامی در کنفرانس ابوظبی را عدم صدور روادید برای مقامات حکومتی توسط امارات متحده عربی عنوان کرد.

اگر چه سخنگوی وزارت‌ خارجه گفته است هیچ اطلاعی از علت عدم حضور نمایندگان جمهوری اسلامی در این کنفرانس ندارد اما روزنامه اعتماد به‌نقل از یک منبع آگاه در سازمان انرژی اتمی نوشته است:‌ «دلیل شرکت نکردن ایران در این کنفرانس، عدم صدور روادید برای مقامهای ایرانی توسط دولت امارات متحده عربی بوده است».

خبرگزاری آسوشییتدپرس نخستین رسانه ای بود که به این موضوع پرداخت و در این باره نوشت: توافق هسته ای از حالت ثابت خود خارج شده و با توجه به اقدامت آمریکا در این مسیر به نوعی در حالت معلق به سر می برد.



اردلان October 31, 2017 2:40 AM

خیلی جالب هست چرا که من اکنون به یک عکس قدیمی خیره شده ام که نشان میدهد حاکم امارات متحده با احترام کامل و بصورت زانو زدن بر دست زنده یاد شاهنشاه آریامهر به هنگام ورود به امارات بوسه میزند! بنظر من با گذشت زمان کم کم کشورهای بی اهمیت و بسیار کوچک و فقیر افریقایی نیز همسو با امارات متحده عربی به هیچ یک از مقامات رژیم آخوندی اجازه ورود به خاک کشورشان را صادر نخواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام October 31, 2017 8:13 AM

بزودی مقامات جمهوری اسلامی برای ورود به بورکینافاسو هم باید ویزا بگیرند البته با انگشت نگاری کامل

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: