آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 آبان ماه 1396 = 31-10 2017

ارتش آمریکا نیروهای سپاهی را تهدید کرد

وزير امور خارجه آمريکا در جلسه استماع کميته روابط خارجی سناي این کشور گفت: نيروهايی که از ايران به عراق آمده اند، بايد خاک این کشور را ترک کنند.

رکس تیلرسون پیش تر گفته بود: اکنون که مبارزه علیه داعش در عراق با شکست این جریان به پایان خود نزدیک می شود، نیروهای وابسته به رژیم ایران باید از این کشور خارج شوند تا عراق ثبات و حاکمیت خود را بازیابد.

در همین حال فرمانده نیروهای آمریکا در منطقه گفته: وجود ارتش آمریکا در سوریه و عراق برای مقابله با شبه‌ نظامیان وابسته به حکومت ایران است.

به گزارش اسکای نیوز، ژنرال پل و ونک تأکید کرد:‌ وجود ارتش آمریکا در سوریه و عراق برای مبارزه با بقایای داعش و مقابله با شبه‌نظامیان تحت امر سپاه پاسداران یک ضرورت است.

وی افزود:‌ ارتش آمریکا پس از شکست داعش در سوریه و عراق در این دو کشور باید باقی بماند و وجود آنها در بلندمدت برای آموزش و همکاری نظامی با نیروهای محلی ضروری است.


اخبار مرتبط:
  • آمریکا؛ خامنه ای دست به دامن پوتین شد


  • بهمن October 22, 2017 5:41 PM

    برای کوتاه کردن دست ایران از عراق باید وزیر خارجه عراق یعنی ابراهیم جعفری و العامری فرمانده حشد الشعبی و سایر وابستگان ایران در دولت عراق ۱ برکنار شوند

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    آرش-صبحی October 22, 2017 6:30 PM

    کشورهای منطقه خلیج فارس که همسایگان ملت ایران محسوب میشوند از یکسو وکشورهای اروپائی از سوی دیگر باید دریک همپیمانی همه جانبه شرایطی را فراهم بیاورند که پا به پای ملت ایران در کارزار فروپاشی حکومت ولایت فقیه در کنارمردم ایران قرار بگیرند بدون تردید رژیم جمهوری اسلامی همه مشروعیت داخلی وخارجی وبین المللی خودرا از دست داده وزمینه برای سرنگونی این سیتم فاسد وجنایت کار وبحران آفرین ودزد مهیا گردیده است شکی نیست که حمایت جامعه جهانی ودرراس آنها آمریکا وکشورهای اروپائی وهمینطور همسایگان ما میتوانند با پشتیبانی از مبارزان مسالمت آمیز ملت ایران در آتیه ای نزدیک شاهد رهائی ملت ایران باشند و باید اطمینان داشته باشند که در ایران آزاد ودمکراتیک پسا جمهوری اسلامی ملت ایران بازوی مقتدر جامعه جهانی در امنیت منطقه وصلح جهانی خواهد بود

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    حامد October 23, 2017 1:04 PM

    اگر سپاه بخواد عراق و سوريه را ترك كند پس چه كسانى مى تونند تولتهاى داعش را خوب تا ته ليس بزنند ملايان ايران؟

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
    به اشتراک بگذارید: