آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 آبان ماه 1396 = 01-11 2017

ویزای لاتاری؛ حمله ترامپ به دموکراتها

مخالفت ترامپ با صدور روادید از طریق بخت آزمایی

به گزارش خبرگزاری فرانسه، فرماندار نیویورک دقایقی پیش اعلام کرد که عامل حمله دیروز با داعش در ارتباط بوده و طی سالهای اخیر در آمریکا به افراطی گرایی روی آورده بود.

رسانه های آمریکایی فرد مهاجم را "سیف الله سایپف" که در سال ۲۰۱۰ به آمریکا مهاجرت کرده بود معرفی کردند. براساس برخی گزارش ها او اصلا اهل ازبکستان است.

از سوی دیگر امروز رئیس جمهور آمریکا در توئیت تازه خود با صدور روادید این کشور برای مهاجران از طریق بخت آزمایی مخالفت کرد.

دونالد ترامپ دقایقی پیش با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: تروریست‌ها از طریق آنچه «برنامه بخت آزمایی ویزای گوناگونی» نامیده می‌شود و از دسته ‌گل های چاک شومر است، وارد کشور می‌شوند. من خواستار ورود مهاجران بر مبنای شایستگی هستم. ما برای مهاجرت بر مبنای شایستگی مبارزه می‌کنیم؛ دیگر از سیستم های بخت آزمایی دموکرات ها خبری نیست. ما باید به مراتب سرسخت‌تر و هوشمند‌تر شویم.



بهمن November 1, 2017 5:42 PM

آقاي ترامپ سردسته همه تروريست هاي جنايت كار فقط و فقط رژيم ولايت فَقِيه داعشي جمهور اسلامي ايران است اگر مي خواهيد ريشه تروريسم را خشك كنيد بايد به سر تروريسم ضربه بزنيد كه همانا رژيم ملاهاي حاكم بر ايران است مراكز وابسته به حكومت ايران را در امريكا تخته و وابستگان انها را از امريكا اخراج كنيد از بركت حكومت جنايت كار اخوندهاي حاكم بر ايران دنيا ٣٨ سالي است كه ارامش به خود نديده و هزاران هزار نه تنها ايراني بله از سراسر دنيا توسط اين حكومت ترور و يا كشته و أواره شده اند شرايط امروزي خاورميانه نتيجه عملكرد غلط سياستمداران امريكاي است كه گام به گام در مقابل حكومت ايران عقب نشيني كرده و در مقابل حكومت ملأها كشورهاي سوريه و عراق و يمن و لبنان را در گروگان خود گرفته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام November 2, 2017 1:36 PM

هر ساله ۵۵۰۰۰ نفر با ویزای لاتاری وارد امریکا میشوند و در درازای چندین سال چند میلیون توانسته اند از این راه بخت خود را برای زندگی در امریکا بیآزمایند حالا حمله ترامپ به ویزای لاتاری بدلیل جنایت یکنفر از این خیل میلیونی چیزی جز نژادپرستی و کج اندیشی وی نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: