آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 آبان ماه 1396 = 03-11 2017

ماجرای برجام اروپايی چیست؟ هشدار امام جمعه

امام جمعه تهران، با بیان اینکه همراهی اروپا با آمریکا نشانه خیانت است، گفت: چه بسا به عنوان سفر تجاری به ایران می آیند اما جاسوسی باشند در لباس تجارت؛ لذا مسئولان هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله موحدی کرمانی خطیب این هفته نماز جمعه تهران، گفت: به اروپای همراه با آمریکا هم نمی توان خوش بین بود و این همراهی خودش نشانه خیانت است. مسئولین توجه داشته باشند، کشورهای اروپایی که همراه با آمریکا هستند آنها را هم دشمنان خود و دشمنان انقلاب می دانیم.

وی ادامه داد: آنان با لبخند می آیند جلو و می گویند با همکاری هم می خواهیم مشکلات را حل کنیم اما به دنبال حل مشکلات خود هستند و باید دست چدنی آنان را دید. لذا مسئولان باید بیدار و هوشیار باشند. دشمنان غیظ و دشمنی را زیر لبخند پنهان کرده اند. آنان از دست نظام عصبانی هستند که باید بگوئیم عصبانی باشند و بمیرند از این دشمنی.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: ممکن است پیشنهاد آنها در ظاهر خوب باشد اما درون را بنگرید. چه بسا پیشنهاد صلح می دهد که ما را غافل کند.

امام جمعه مشهد نیز گفت: برجام اروپا جایگزین برجام آمریکا نشود.

آیت الله علم الهدی گفت: این ملت دو سال این برجام را تجربه کردند؛ اروپایی‌ها همین الان در حال خیانت هستند و پشت آمریکا هستند و دم از قدرت دفاعی ما می‌زنند و با خائنان دوباره برجام اروپایی درست نکنید.



arzhang November 3, 2017 5:15 PM

آخوندا که ۳۸ ساله کشور ایران را به لجن کشاندند و بخاطر بی لیاقتی انها غیراز نابودی آب و خاک و میلیونها بدبختی دیگر باعث شده اند ایران بزرگترین مرکز جاسوسی روسها در دنیا بشود و یک دلیلی اش بخاطر ان هست که قیافه روسها مثل ایرانیهاست و کسی به انها مشکوک نمیشه و به راحتی رفت و امد میکنند و بر عکس زمان شاه که مرز ایران و روس بسته و از دیپلمات تا تاجر روسی زیر زربین دستگاه امنیتی بود آخوندا در و پیکر مملکت را بدون کنترل برای روسها باز گذاشته اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: