آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 آبان ماه 1396 = 04-11 2017

سخنان دختر رفسنجانی در باره اختیارات روحانی

رئیس‌جمهور در ایران اختیاري ندارد

فائزه رفسنجانی در گفتگو با روزنامه آرمان در باره وزیر پیشنهادی علوم و اعتراض دانشگاهیان و دانشجویان گفت: محدودیت‌های معرفی وزیر علوم بسیار زیاد بود، برخی به دلایلی رد می‌شدند و برخی نیز خودشان وزارت را قبول نمی‌کردند، اما به هر صورت وزارت علوم بسیار حساس است و دست آقای روحانی در این مورد باز نبود.

وی در باره اختیارات رئیس جمهور در نظام ولایت فقیه نیز گفت: ما باید محدودیت‌ها و فشارها بر آقای روحانی را درک کنیم. در این مورد باید بدانیم رئیس جمهور اختیار زیادی ندارد و فقط بخش محدودی از قدرت را در اختیار دارد.



آرش-صبحی November 4, 2017 4:15 PM

بنظرمیرسدکه خانم فائزه هاشمی رفسنجانی ازنمایشی پرده برداشته اند که تجربه ای ۴۰ساله پشت آنست درکدام مقاطع ازدوران حیات نظام جمهوری اسلامی روسای جمهوری دارای اختیارات بوده اند؟ درحیات خمینی ریاست جمهوری یک مقام سمبیلک بودوتشریفاتی اززمان رهبری خامنه ای هم روسای جمهوری بعنوان مسئولان اجرائی کشور، حتی درزمان هاشمی رفسنجانی شیران بی یال وگوپال واشکمی بودند که درهرزمینه ای بجز سرکوبها، باید نظرمبارک مقام عظما راتامین میکردند بهمین هاشمی پس از پایان دوره به حاشیه رانده شدوهرروزضعیفتر خاتمی به روزگاری افتاد که حق ندارد به یک میهمانی برود احمدی نژادهم فتنه گرشدومنحرف وحالا حسن روحانی است که با همه سرخم کردنها حق ندارد بدون اجازه آقاحتی آب بخورد اگرهم دردوران مناظره ها آن نمایشها رابرصحنه آورد، هم نیازآقا بود وهم ادامه نرمش قهرمانان وسرکوب بیشتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


nonam November 4, 2017 8:28 PM

خفه بابا هر دفعه ریاست جمهوریشون رو به اتمامه میان همینو میگن باز هردفعه یکی‌ رو عالم می‌‌کنند برای دزدی‌های بعدی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: