آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 آبان ماه 1396 = 29-10 2017

آخوندکشی؛ هشدار روزنامه حکومتی به رهبر

قتل ۲ روحانی در یک هفته....در کشوری که مسئولین آن در برج عاج زندگی می‌کنند و به جای شنیدن درد دل‌های مردم و حل مشکلات آنان، به جنگ لفظی با همدیگر مشغولند و عده‌ای نیز با استفاده از این فرصت مشغول چپاول بیت‌المال هستند، طبیعی است که با پدیده‌های انحرافی خطرناکی از قبیل آن چه هفته گذشته رخ داد مواجه شویم. آیا این حوادث خطرناک، به اندازه کافی پیام با خود ندارند که مسئولین ما را به خود بیاورند؟ آیا به عاقبت راهی که در پیش دارید اندیشیده‌اید؟ آیا می‌دانید اگر از کنار واقعیت‌های تلخ جامعه بی‌تفاوت عبور کنید، گرفتاران جامعه به این قبیل اقدامات بسنده نخواهند کرد و به کار دیگری دست خواهند زد که انتظارش را ندارید؟
****

روزنامه جمهوری اسلامی: «زخم‌هایی که در مناظره‌ها و تبلیغات تهاجمی انتخابات ریاست‌جمهوری بر پیکر نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شد، هنوز تازه است و این روزها اولین چرک‌های خود را بروز داده است.

قتل دو روحانی در هفته گذشته به ویژه با توجه به این که میان قاتلان و مقتولان هیچ سابقه آشنایی یا خصومتی وجود نداشته و به گفته یکی از قاتلان، او به دلیل این که نتوانست برای حل مشکل خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تماس برقرار کند، پس از ناکامی از ورود به ساختمان مجلس تصمیم گرفت یکی از مسئولین را به قتل برساند، اهمیت توجه به ریشه‌های این حوادث را بیشتر نمایان می‌کند.

هر چند این قاتل به جای آن که به سراغ یکی از مسئولین برود به تصور این که هر کس ملبس به لباس روحانی باشد، مسئول است کسی را به قتل رسانده که مسئولیتی در هیچ یک از قوای سه‌گانه نداشته، ولی نکته مهم همین است که او و امثال او نظام حکومتی موجود را با روحانیت همسان می‌بینند و بر اساس همین تصور اشتباه مرتکب اقداماتی می‌شوند یا مطالبی به زبان می‌آورند تا اعتراضشان به مسئولین را ابراز نمایند و نشان بدهند. نکته مهم‌تر این است که چرا بعضی افراد به نقطه‌ای می‌رسند که درصدد قتل برمی‌آیند و کاری از قبیل کشتن یک مسئول آنها را راضی می‌کند؟

وقتی افرادی که در سطح نامزدی ریاست‌جمهوری در برابر چشمان ده‌ها میلیون نفر طوری درباره عملکرد مسئولین نظام سخن می‌گویند که هر بیننده و شنونده‌ای احساس می‌کند در این کشور کاری به نفع مردم انجام نشده و همه جا را فساد گرفته و هر کس به قدرت می‌رسد، درصدد چپاول ثروت کشور برمی‌آید، طبیعی است که افراد فاقد اطلاعات و تحلیل واقعی درباره مسائل جامعه از نظام تصوری منفی پیدا کنند و به همه مسئولین بدبین شوند.

این بدبینی اگر با ناامیدی همراه شود و افرادی به دلیل مشکلات زندگی و مواجه شدن با درهای بسته در قوای سه‌گانه سرخورده شوند، طبیعی است مرتکب اقدامی غیر عادی شوند. بعضی افراد اقدام به خودسوزی می‌کنند، بعضی به جان نزدیک‌ترین افراد خود می‌افتند و بعضی دیگر به تصور انتقام از مسئولین درصدد جنایتی برمی‌آیند که نمونه‌هایی از آن را در هفته گذشته شاهد بودیم.

تبلیغات مسموم دشمنان به ویژه رسانه‌های بیگانه و همین طور فضای مجازی نیز به ناامیدی‌ها و بدبینی‌ها دامن می‌زند و شرایط حادی پدید می‌آید که نتیجه آن ارتکاب بعضی جنایات و اقدامات غیر منطقی می‌شود. متاسفانه رسانه ملی و بعضی رسانه‌هایی که باید چهره‌ای واقعی از نظام و مسئولین آن ارائه کنند و در کنار نواقص و نارسائی‌ها، خدمات و اقدامات مثبت را هم یادآور شوند، برعکس عمل می‌کنند. بعضی برنامه‌های رسانه ملی پر از منفی‌بافی و ترسیم‌کننده چهره‌ای ناامید‌کننده از کشور است. دست‌اندرکاران این برنامه‌ها به دلیل مخالفتی که با بعضی مسئولین دارند، اساس را فراموش کرده و درصدد انتقام گرفتن برمی‌آیند و به این عارضه خطرناک توجه نمی‌کنند که محصول تبلیغات منفی آنها همین اقدامات خطرناکی است که این روزها شاهد آن هستیم.

در بعضی ادارات نیز پارتی بازی، رشوه و کارشکنی‌ها مردم را ناامید می‌کند و به ناراضی‌تراشی دامن می‌زند. در بخش‌هایی از قوه قضائیه نیز عواملی وجود دارند که به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و با ناراضی تراشی‌های خود حتی خدمات صادقانه قضات شریف و پاکدامن را نیز زیر سوال می‌برند. مجلس شورای اسلامی بعد از حمله داعش، با برج و باروهایی که به دور خود کشیده، راه را بر مراجعین بسته و افراد گرفتار را با درهای بسته مواجه می‌کند. این واقعیت تلخ را بپذیریم که بسیاری از مردم گرفتار، برای حل مشکلاتشان پناهگاهی ندارند. تاسف بارتر این که مسئولین ما به بهانه‌های مختلف از مردم فاصله گرفته‌اند و مردم در مواردی که مظلوم واقع می‌شوند و به حق قانونی خود نمی‌رسند، به آنها دسترسی ندارند تا مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند و راهی برای رفع ظلم پیدا کنند.

فقر و محرومیت نیز یک واقعیت انکارناپذیر است که بسیاری از مسئولین از آن بی‌خبرند. در کشوری که مسئولین آن در برج عاج زندگی می‌کنند و به جای شنیدن درد دل‌های مردم و حل مشکلات آنان، به جنگ لفظی با همدیگر مشغولند و عده‌ای نیز با استفاده از این فرصت مشغول چپاول بیت‌المال هستند، طبیعی است که با پدیده‌های انحرافی خطرناکی از قبیل آن چه هفته گذشته رخ داد مواجه شویم.

بعضی از مسئولین ما به جای سخن گفتن از وظایفی که بر عهده دارند به همه چیز می‌پردازند و از زمین و آسمان حرف می‌زنند و به بالا و پائین دنیا حمله می‌کنند و شاید نمی‌دانند در یک قدمی آنها گرفتارانی هستند که در محرومیت و ظلم و عدم توجه به مشکلاتشان دست و پا می‌زنند و از این که کسی به داد آنها نمی‌رسد و در عین حال مسئولان هر روز شعارهایی می‌دهند که گویی همه چیز سر جای خود قرار دارد و هیچ مشکلی وجود ندارد، متعجب می‌شوند و به نتایجی می‌رسند که اقدامات انحرافی بخشی از عوارض آن است.

آیا این حوادث خطرناک، به اندازه کافی پیام با خود ندارند که مسئولین ما را به خود بیاورند؟ آیا جنگ لفظی و دعواهای سیاسی بی‌حاصل بس نیست؟ آیا به عاقبت راهی که در پیش دارید اندیشیده‌اید؟ آیا می‌دانید اگر از کنار واقعیت‌های تلخ جامعه بی‌تفاوت عبور کنید، گرفتاران جامعه به این قبیل اقدامات بسنده نخواهند کرد و به کار دیگری دست خواهند زد که انتظارش را ندارید؟ تا دیرتر نشده ریشه‌های نارضایتی‌ها را پیدا کنید و آنها را بخشکانید.»


اخبار مرتبط:
  • آخوندکشی به شیراز رسید؛ با گلوله کشته شد


  • Iran June 18, 2017 2:49 PM

    اخ جون، منتظره ان روز هستم که آخوند و یا بسیجی به دستم بیفتن

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    محسن June 18, 2017 3:45 PM

    دلشاد شدم ٔ بامید جشن آخوند کشی

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    majid June 18, 2017 5:38 PM

    جوون باید یک لقد میزدی به مغزش که وست دوتا پاش هست و یک مشت هم توی خرطومش که دیگه اکسیژن هوا رو مصرف نکنه

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    ahmadi June 18, 2017 9:32 PM

    جانمی جان عبات نره لای باسنت

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    مهسا June 18, 2017 9:37 PM

    باميد چنين روزي كه اخوندهاي مفتخور در بدر دنبال پناه گاه باشند وجائي پيدا نكنند ومردم انها را تكه تكه كنند ويا اتششان بزنند همان بلايي كه اين چهل ساله بر سر مردم بدبخت اوردند،ان روز نزديك است

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    آرش آریایی June 19, 2017 10:34 AM

    آخوند کشی را باید شروع کرد تا دیگه در خیابان های ایران شاهد این قشر کثیف نباشیم

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    مهرداد June 19, 2017 11:07 AM

    این رژیم که آخوند همه کاره آن است و همه جنایت ها
    را اوست که بوجود آورده و دستور اجرا می دهد یا خود هم
    در زندان ها به زندانیان زن یا مرد تجاوز جنسی می کند همه
    چیز های خوب مانند دوستی محبت و مهربانی را از ما گرفته
    و خشم و کینه و نفرت را به جا گذاشته۰ این مرد که این
    کار را می کند می خواهد خشم خود را به آخوند نشان دهد۰
    ولی باور کنید که او کاره ایی نیست چون اگر این جور بود
    سوار ماشین ضد گلوله می شد و چندتا جنایتکار دیگر (پاسدار)
    با کلاشنیکف از او حفاظت می کردنند۰ این از روی بد
    بختی دارد درس طلبگی می خواند و شاید آمده کاری را انجام
    دهد۰ امیدوارم اگر این حکومت دگرگون شد آخوندهای
    جنایتکاری چون لاریجانی،احمد خاتمی، رئیسی و غیره را
    دستگیر و در دادگاه چون جنایتکاران آلمان نازی محاکمه
    کنند و نه اینکه آنها فرار کنند و به جایش آخوندی چون
    اینرا بگیرند!

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    arzhang October 5, 2017 12:20 PM

    ۲ روزپیش هم یکی از آخوندها در خیابان طوس تهران توسط یک جوان که فریاد می‌زد انتقام علی اصغر (معروف به پهلوان اصغر) را گرفتم با چاقو مورد حمله قرار گرفت که نفرت و انزجار مردم به آخوندهای دزد ضد ایرانی و ضد بشریت رو به افزایش هست که بعضی ها را تو اخبارمیشنویم خیلی را رژیم نمیخواهد مردم بدانند چون میدانند مهمترین اخوندی که مردم غیور ایران دوست دارند تیکه پاره کنند علی خامنه ای و زیردستان آن هست

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    آرش آريايى October 5, 2017 8:13 PM

    برسه روزى كه مردم زنذه زنده پوست اين انگل هارو بكنن و بندازنشون تو روغن داغ ، آنروز زياد دور نيست

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    مهسر October 5, 2017 8:48 PM

    فتوا
    بر هر ايرانى وطن پرست واجب است حداقل ٢ آخوند را لت و پار كند

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    ghasem October 5, 2017 9:14 PM

    آخوند موجود کثیف و بی مصرف است به درد هیچ کاری نمیخورد و از همه طلبکار است اینها فقط انگل اجتماع هستن چون دستشان به خون این ملت آغشته شده پس باید آخوند کشی ادامه داشته باشد آخوند موجود موزی و خود خواه است پول و جان این ملت را گرفتن پس باید نابود شوند

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    مهرداد October 6, 2017 10:37 PM

    آخوندهاى فاسد و مفتخور بچه بازى كه مى كنند هيچ منتظر هم مى نشينند كه مردم خمس و ذكات مفت هم برايشان بياورند
    بايد با پار آجر تو سر اين نكبتهاى انگل كوبيد

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    نسل بیدار October 24, 2017 11:21 AM

    ششششش لطفا سکوت را رعایت فرمأئید * اینجا ایران است سرزمین ملت جان به لب رسیده * به این آخود‌ها گفتیم که دست کم به خودتان و خانواده‌های خودتان رحم کنید و کاری نکنید که هیچ کسی‌ نتواند جلوی این ملت ستم دیده را بگیرد * گوش نکردند و حال باید مزه خشم یک ملت جان به لب رسیده را بچشند * این تازه آغاز کار است * مردم ایران ثابت کردند که صبور‌ترین ملت جهان هستند اما صبر این ملت هم به پایان رسید و آخوند آدم نشد * از اینجا به بعد هر بلایی بر سر آخوند‌ها بیاید تقصیر از خودشان است و نه از این ملت جان به لب رسیده *

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    مریم October 24, 2017 4:52 PM

    آخوند باید کفن شه تا این وطن وطن شه!
    آخوند خوب آخوند مرده است یکی از بزرگترین و مهمترین مسئولیتهای تاریخی ما ایرانیان در آینده ای نه چندان دور که این حکومت وقاحت و شقاوت از هم فرو بپاشد ریشه کن کردن انگلی به نام آخوند است! این انگل که در سابقه تاریخی اش جز دروغ ریاکاری فریب دزدی و جنایت هییییچ ندارد لازم است که بطور کامل ریشه کن شود آخوند سرطانی است که به پیکره ایران و ایرانی چنگ انداخته است! نوع خوب هم ندارد مثل سرطان که نوع خوب ندارد بعد از سرنگونی باید کمپینی به راه انداخت به هرچه آخوند است ۲ هفته فرصت داد عبا و عمامه شان را وسط میدان شهرشان بیندازند و بعد از دو هفته این البسه شیاطین را به آتش بکشیم! بعد از دو هفته اگر لباس آخوندی بر تن هر کسی باشد او را با لباسش به آتش میکشیم! نگوئید خشونت است این کمترین مجازات است برای مفت خورها

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    مهران October 24, 2017 9:28 PM

    بر هر ايرانى وطن دوستى واجب است در طول عمر خود ٢ تا ٣ آخوند را لته پار كند
    خخخخخخخ

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    Iran October 25, 2017 3:19 AM

    هورررررا ، هوووورا ، پااااااارتی
    آقا جان مادرتون همرو نکشین ، برای ما هم چندتا بزارین

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    اريان October 25, 2017 6:54 AM

    اينو واقعا باور كنيد هموطنان وقتى اسم اسلام ويا مرتبط به اين دين مياد واقعا استفراغم ميگيره پدرم در ارزوى قتل عام اخوندها در گذشت تمام ارزويش قتل و عام اين فاسدين بود اميدوارم تا زمانى باشم كه قتل و عام اخوندها و خانواده هايشان را ببينم بعد هر چه شد اهميتى ندارد چون ميدانم بعد از اين كثافتها وطنم ازاد خواهد شد و يكى ديگر از ارزوهايم نمردن جنتى و يزدى است چون ميخواهم اويزان كردن اينها به اضافه برادران لاريجانى را ببينم

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    majid October 25, 2017 8:23 AM

    برای دست گرمی بد نیست روزی چند تا از این آخوند های لاشخور و انگل رو فرستاد پیش پدر بزرگشان خمینی گور به گور شده تا روز موعود همگیشان را با بولدوزر توی چاه های مستراح ریخت

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    آرش-صبحی October 25, 2017 10:19 AM

    با اینکه کثیری از ملت ایران از خشونت واین قبیل اقدامات خشونت آمیز قویا" مخالفند، اما نمیتوان از یک موضوع بسیار اساسی غافل شد که اقداماتی از این دست دقیقا"عکس العمل اقداماتی است که از خشونت های دولتی نشات میگیرد در واقع میتوان گفت رژیم جمهوری اسلامی در طی ۳۹ سال گذشته باد کاشته وحالا باید طوفان درود کند با این حال هنوز هم ملایان حاکم نمیخواهند از عمق نفرت مردم آگاه شوند وسرنوشت ملت را در یک انتخابات آزاد بخود مردم واگذار نمایند پس میتوان گفت متاسفانه الین حادثه نه اولین است ونه اخرین خواهد بود

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    يدالله October 25, 2017 10:19 PM

    واقعا جاي تاسف داره يك عده معلوم الحال براي كشته و زخمي شدن روحانيون محترم و باخدا كه مردم را به راه راست هدايت ميكنند خوشحالي ميكنند

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    vatan paras October 29, 2017 2:00 PM

    هزاران جوان بی گناه ایرانی را اعدام و بهشان تجاوز کردید تازه شروع شده کار ما یادتان رفته همین ایرانیها خلیفه های غاصب اعراب بربریت را با لگد بیرون کردند

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    آزاد اندیش October 29, 2017 7:38 PM

    درود بر هم میهنان گرامی
    این نوشتار آگاهسازی بخواب رفته ای بنام "یدالله" است!
    ترجیحا شما را همزبان میخوانم تا هم میهن؛ شما ظاهرا خود و همپالگی های خود را برتر و گسترده تر از مردمان نیک ایرانزمین میپندارید! پرسش اساسی در این است که چرا چنین نابخردانه میپندارید؟
    در مورد همین خبر و دیدگاههای هم میهنانم کافیست از یک ضرب و تقسیم ساده استفاده کنید تا شاید هوش و گوش از دست رفته تان کمی به کار اصلی اش یعنی سنجش درست رویدادها باز گردد
    از آنجائیکه شما و شرکایتان حس و حال فهمیدن ندارید ما کمکتان کرده و نتیجه را به شما یادآوری میکنیم
    تا لحظۀ نگارش این نوشتار ۲۳۸۲۵ نفر از این خبر بازدید و ۲۰ کامنت نوشته شده است (بدون احتساب این کامنت)
    حال اگر درصد بگیریم و کامنتهای موافق و مخالف را در تعداد بازدیدها ضرب کنیم می شود: ٪۹۵ در برابر ۵٪!
    التماس تفکر

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    شيرزاد October 30, 2017 5:00 PM

    ملت ايران بپا خيزيد آغاز فصل آخوند كشى و ضربه به آخوند است همت و پيام رسانى كنيد

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    کاریکامراناتور November 1, 2017 1:07 AM

    تا حالا مبارزه ی ملت ایران با حکومت جدی نبود و اگر آخوندکشی ادامه پیدا کند باید منتظر تغییرات بنیادین فرهنگی باشیم

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
    به اشتراک بگذارید:
      38447






    © copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved
    Cookies on IranPressNews website
    We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. This includes cookies from Google and third party social media websites if you visit a page which contains embedded content from social media. Such third party cookies may track your use of our website. We and our partners also use cookies to ensure we show you advertising that is relevant to you. If you continue without changing your settings, we'll assume that you are happy to receive all cookies on our website. However, you can change your cookie settings at any time.