آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 آبان ماه 1396 = 03-11 2017

اسناد برملا شده سیا؛ نامه بن‌ لادن به خامنه ای

در بخشی از اسناد برملا شده توسط اطلاعات مرکزی آمریکا نامه‌یی با دست خط اسامه بن‌لادن وجود دارد که به رهبر جمهوری اسلامی نوشته شده و از او درخواست کرده تا در حل مشکلات افراد این گروه دخالت کند.

رهبر القاعده به عناصرش هشدار داده است که حکومت ایران شریان اصلی مالی و تسلیحاتی و ارتباطی القاعده است و این گروه با حکومت ایران جنگ ندارد چرا که با آنها منافع مشترک دارد.

در اسناد منتشر شده توسط اطلاعات مرکزی آمریکا اثبات می‌کنند که رابطه جمهوری اسلامی با گروه القاعده به زمانهای دور بر می‌گردد و این گروه در داخل خاک ایران آزادی عمل داشته است. همچنین این فرضیه ثابت می‌شود که حکومت ایران کارت القاعده را در اختیار خود داشته تا در زمان مورد نیاز بتواند آن را بکار گیرد.

لازم به ذکر است که خزانه‌داری آمریکا اموال شش تن از عناصر القاعده ساکن ایران را بلوکه کرد، امری که نشان می‌دهد حکومت ایران برای بی ثبات کردن و برهم زدن امنیت کشورهای منطقه به گروه‌های تروریستی کمک مالی می‌کرده و در این زمینه نقش مهمی داشته است.

اسناد برملا شده سیا شامل نامه‌ها، فیلمها و اطلاعات مختلف است که در جریان حمله به مخفیگاه بن‌لادن در پاکستان به دست آمده و دولت اوباما سالها از انتشار آنها جلوگیری می‌کرد.

در یکی از این اسناد آمده است: حکومت ایران حاضر بوده پول، تسلیحات و آموزش در اردوگاه‌های نظامی در اختیار القاعده قرار دهد. در ازای این کمک‌ها، القاعده می‌بایست به منافع آمریکا در خلیج فارس حمله می‌کرد.



arzhang November 2, 2017 11:22 AM

با امدن خمینی بر سر قدرت ایشان چندین هزار مسلمانان فناتیک تروریست در دنیا را به ایران اورد و در کمپ های نظامی در اطراف تهران نگه داشته بودند برای تعلیم و تربیت انها تا برای مقاصد صدور انقلاب اسلامی خمینی در کشورهای خودشان و در ان زمان امریکا هر روز با عکس ماهواریی راجع به این کمپ های تروریستهای اسلامی تو ایران دنیا را اگاه میکرد که رفسنجانی نتوانست این افشاگری را تحمل کند و همه این گروه را از ایران اخراج کرد و از انجاییکه اینها نمیتوانستند به کشورهای خود بر گردند به لبنان فرستاده شدند و از انجا خیلیها به موگادیشو پایتخت سومالی که بن‌ لادن بود رفتند و بیشترین اعضا گروه تروریستی لقاعده را ساختن تا قبل از ان القاعده یک گروه تروریستی کوچیکی بود که کمتر کسی اسمش را شنیده بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی November 2, 2017 9:11 PM

با انتشاراین اسناد دولت ترامپ بایدبه نیابت ازسوی ملت تحت ستم ایران دولت اوباما وسرکردگان حزب دمکرات را با یک رسوائی بزرگ مواجه نماید دولت ترامپ براساس همین اسناد، وآنچه که در لبنان وسوریه ویمن وجود دارد، بایدبیش ازپیش عزم خودراجزم نمایدتا بهرطریق ممکن ازاپوزیسیون راستین درون وبرون کشور، البته اپوزیسیون خارج ازدایره نظام اسلامی که بسیاریشان خودرابا نقاب اصلاح طلبی بزک کرده اند، حمایت جدی بعمل آورد تاهرچه زودتربا همیاری وهمکاری جهانیان با ملت ایران بحیات خون آشام این نظام ضدبشری خاتمه داده شود شخصیتهای اثرگذارومقبول اپوزیسیون بایدبا دسترسی به این اسناددریک حرکت هماهنگ وطوفنده جهانیان راآگاه نمایندتا ازحمایت مالی، ولواندک ازاین رژیم پرهیزنمایندوآگاه باشندهرگونه حمایت ازرژیم ملایان ازمنظرملت ایران بمثابه مشارک درتروریسم اسلامی میباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور November 3, 2017 2:09 PM

این چوبی دو سر کثافت است چون این امریکا بود که برای مبارزه با کمونیزم و شوروی این گروه ها را حمایت میکرد حالا هم همین امریکا از عربستان حمایت میکند
یکی در درون گرگ می پرورید
چو پرورده شد خواجه را بردرید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: