آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 آبان ماه 1396 = 02-11 2017

واکنش تند خامنه ای به اقدامات اخیر آمریکا

خامنه‌ای امروز طی سخنانی در واکنش به اقدامات اخیر دولت آمریکا گفت: آمریکايی ها برای خراب کردن نتیجه مذاکرات هسته‌ای یعنی برجام نهایت خباثت را به‌عمل می‌آورند.

به گزارش صداوسیما، خامنه ای با انتقاد از کسانی که معتقدند در مقابل آمریکا، قدری کوتاه بیاییم تا دشمنی آن کم شود، افزود: کوتاه آمدن در مقابل آمریکایی‌ها، آنها را جَری و گستاخ می‌کند بنابراین تنها راه، مقابله و ایستادگی است.

خامنه ای که در آستانه سالگرد حمله و اشغال سفارت آمریکا در تهران، برای دانش آموزان بسیجی سخنرانی می کرد، با بیان اینکه دشمنی‌های زورگویان جهانی تاکنون هیچ تأثیری نداشته و آنها نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند، گفت: بچه‌های عزیز من، آمریکايی ها نوکر، توسری‌خور و سرسپرده می‌خواهند تا مثل دوران محمدرضا پهلوی بر کشور مهم و پرمنفعت ایران حکومت کنند.

خامنه ای هفته گذشته نیز طی سخنانی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا گفته بود: نمی‌خواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه‌گویی رئیس‌جمهور بی‌چاک و دهن آمریکا کنم. این ضایع کردن وقت است که انسان بخواهد پاسخ او را بدهد.

خامنه ای گفت: آمریکا از ما عصبانی‌ است چون امروز جمهوری اسلامی توانسته نقشه‌هایشان را در لبنان و سوریه و عراق و...به هم بزند. همه یقین داشته باشند که این بار هم آمریکا تودهنی و شکست خواهد خورد.

خامنه ای گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بلاهت نشان می‌دهد اما این موجب نشود از مکر آمریکا غافل شویم...البته جنگ نظامی اتفاق نمی‌افتد اما مسائلی هست که اهمیتش از جنگ کمتر نیست، بنابراین باید پیش‌بینی کنیم و مراقب باشیم.

خامنه ای در مورد موضع اروپا هم گفت: تاکید اروپا روی حفظ برجام کافی نیست، این کافی نیست که فقط بگویند او برجام را پاره نکند. اولا اروپا باید در مقابل اقدامات عملی آمریکا بایستد؛ ثانیاً از ورود به مسائل دفاعی ما باید پرهیز کند؛ اینکه بیایند همان حرف را بزنند که چرا ایران در منطقه حضور دارد، خب چشمتان کور که حضور دارد؛ یا بگویند ایران چرا موشک دارد؛ خب شما چرا موشک دارید؟ این را از اروپایی‌ها قبول نمی‌کنیم که با حرف زور آمریکا هم‌آواز شوند.



آرش November 2, 2017 11:31 AM

یک چیز کاملا مشخص هست و ان اینکه اگر خامنه ای و نظام اسلامی در مقابل ترامپ مقاومت و سرسختی کنند عمر نظام اسلامی را به مراتب کوتاه تر کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی November 2, 2017 8:44 PM

بدون هیچ شک وشبهه ای سخنان امروز خامنه ای درمقابل یک مشت جوان ناآگاه ومغزشوئی شده بنام دانش آموزان بسیجی هیچ خروجی ای ندارد بجزوحشت ازآنچه دارد رخ مینماید تحریمهای ایالات متحده آمریکا ازهمین حالاچنان بربازارهای ایران، وبازاربورس وخرده کاسبیها اثرات کوینده ای گذاشته است که توصیف آن از تصورخارج ودر بیان قلم نمیگنجد خامنه ای بی حیائی کلامی را بجائی رسانده است که علنا"با مخاطب قراردادن دولتهای اروپائی برآنها حکم میراندکه بایدهرآنچه راکه جمهوری اسلامی درلبنان ویمن وسوریه و انجام میدهد باید مورد تائید آنها قرار بگیردوبایددرمقابل آمریکا بایستند ریشه تمامی این سخنان را که لزوما" مصرف داخلی دارد، آنهم درمقابل یک مشت بچه دبستانی ودبیرستانی واحتمالا"عناصرحکومتی خامنه ای بخوبی دریافته تحریمهای مصوب چه معنائی دارد، وچه تحریمهائی درراه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: