آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 آذر ماه 1402 = 13-12 2023

اخراج خانم دکتری که تودهنی فراموش نشدنی به خامنه‌ای زده بود+فیلم

خبرگزاری هرانا – فاطمه رجایی راد، متخصص جراحی دهان، فک و صورت که چندی پیش بدون رعایت حجاب اجباری در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل حاضر شده بود (فیلم زیر)، از دانشگاه علوم پزشکی بابل اخراج شد.

خانم رجایی راد با انتشار مطلبی نوشت که امروز سه شنبه بیست و یکم آذر، حکم قطعی اخراج خود از دانشگاه علوم پزشکی بابل را دریافت کرده است.

چندی پیش فاطمه رجایی راد، متخصص جراحی دهان، فک و صورت بدون رعایت حجاب اجباری در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل حاضر شد. در پی این اقدام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تعلیق پروانه طبابت خانم رجایی راد خبر داد. همچنین، وی برای سلب عضویت هیات علمی به هیات انتظامی تخلفات اساتید معرفی شد و از حضور این پزشک در دانشگاه و کلاس‌های درس دانشجویان نیز تا صدور رای نهایی ممنوع شد.

همچنین در این راستا، شماری از مدیران شبکه بهداشت و درمان مازندران نیز از سمت خود برکنار شدند.





www.youtube.com/watch?v=JHRtjzuFjr8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



علیرضا October 28, 2023 09:38 AM

یک تنه گلاب زد به دم و دستگاه جاعش در مازندران افسوس که ایرانیان متحد نمی‌شوند و گرنه جارو کردن این کثافات از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


فروپاشی اسلامی نزدیک است !!! December 13, 2023 09:07 AM

قدم این خانم دکتر به کشور کانادا روی چشم خواهد بود
دولت کانادا با کمال میل به این خانم دکتر متخصص ویزای اقامت داده و از ظرفیت های تخصصی و حرفه ای این خانم دکتر برای پیشبرد منافع ملی کانادا سود حداکثری خواهد داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


لیلا مدیری December 13, 2023 12:27 PM

همینه سیاست رژیم اشغالگر ایران یا اطاعت کن و خاموش باش یا بگذار و برو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: