آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 مهر ماه 1402 = 12-10 2023

فیلم؛ فرانسه: حمایت از تروریست‌های اسلامی دستکم ۵سال زندان دارد

فیلم زیر؛ وزیر دادگستری فرانسه می گوید: هر فردی که با ارسال پیام از اقدامات حماس یا جهاد اسلامی حمایت کند به ۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

دولت آلمان نیز اعلام کرد: هر کسی که از حماس تمجید کند، تروریستی بودن اقدامات این گروه را نپذیرد یا پرچم اسرائیل را به آتش بکشد، با پیگرد قانونی و مجازات روبرو خواهد شد.

وزیر کشور بریتانیا نیز که مسئولیت پلیس این کشور را برعهده دارد، در بخشنامه‌ای به نیروهای پلیس دستور داده است با حمایت آشکار از حماس برخورد کنند.

وی در بخشنامه خود با ابراز انزجار از حملات تروریستی وحشیانه روزهای اخیر حماس علیه اسرائیل، گفته است که متأسفانه، تجربه نشان داده هرگاه اسرائیل مورد حمله قرار می‌گیرد، اسلامگرایان و دیگر نژادپرستان به بهانه اقدامات دفاعی مشروع اسرائیل، به برانگیختن نفرت علیه یهودیان بریتانیا و ارعاب جامعه یهودی مبادرت می‌کنند.

وزیر کشور بریتانیابا یادآوری اینکه گروه حماس در بریتانیا یک سازمان تروریستی شناخته شده، شماری از اقدامات را خلاف قانون دانسته است. این اقدامات عبارتند از: عضویت در حماس، دعوت به حمایت از حماس، اظهار حمایت از حماس با آگاهی از اینکه ممکن است محرک دعوت به حمایت از این سازمان باشد، تشکیل همایش برای جلب حمایت از حماس، استفاده از پوشاک یا نشان یا پرچم یا هر نشانه دیگری که منجر به شبهه عضویت در حماس یا حمایت از آن باشد، انتشار و توزیع پرچم یا نشانه‌هایی که منجر به تاثیر مشابه شود.»

وزیر کشور بریتانیا در ادامه گفته است که در حالیکه تروریست‌های حماس مرتکب قتل عام غیرنظامیان شده و آسیب‌پذیرترین افراد از جمله سالمندان، زنان و کودکان را به گروگان می‌گیرند، همه ما می‌توانیم اثر هولناک نمایش نشان‌ها و پرچم‌های آن بر جامعه را درک کنیم.

او افزوده است: بنابراین من از نیروهای پلیس می‌خواهم که هوشیار و آماده برخورد با هرگونه تخلف احتمالی باشند.




www.youtube.com/watch?v=8dkEP77GZfA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کهن دیارا October 13, 2023 01:41 AM

علاوه بر ۵ سال زندان !متذکر میشود که مجرم در ملاء عام به مجازات دیگری یعنی فرو کردن پرچم فلسطین در ماتحتش مواجه خواهد شد بنابراین حامیان گروه تروریستی حماس و ج نکبت اسلامی متوجه باشند سر که هیچ ... را هم از دست خواهند داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: