آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 مهر ماه 1402 = 29-09 2023

فیلم؛ بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر ایران با حمایت سپاه شده نیکوکار!

ناجی زین‌دشتی؛ قاچاقچی دیروز نیکوکار امروز ! او بزرگترین نام در سرلیست اینترپل و از سردسته بزرگترین باندهای مافیایی خاورمیانه است! ولی زیر سایه جمهوری اسلامی در حال حاضر عزیزدوردونه مافیای سپاه! (فیلم زیر)

در سال‌های گذشتە نام "ناجی شریفی‌زین‌دشتی" بارها در صدر اخبار ایران و ترکیه قرار گرفت. او زمانی در ایران بە اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر و به اعدام محکوم شد، اما از زندان گریخت و به ترکیه فرار کرد. او در سال ٢٠١٩ نیز توسط پلیس ترکیه دستگیر و با اتهاماتی نظیر "قاچاق مواد مخدر، آدم‌ربایی و جاسوسی برای جمهوری اسلامی روبرو شد. همچنین مسئولان دولت ترکیه ادعا کردند کە حبیب فرج‌الله چعب، مشهور به "حبیب اسیود" کە چندی پیش اعدام شد، توسط باند زین‌دشتی ربودە و بە ایران تحویل دادە شدە است. علی‌رغم اتهامات سنگینی کە دولت ترکیه بە زین‌دشتی وارد کرد، او از ایران سر درآورد، بسیاری دلیل این مسئلە را نفوذ او در نهادهای قدرت در جمهوری اسلامی می‌دانند. حال انتشار فیلمی از او کە گویا در یک مراسم نیکوکاری شرکت کرده توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کردە است.




www.youtube.com/watch?v=t6Irk_8Rvd4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: