آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 شهریور ماه 1402 = 27-08 2023

فیلم؛ کمپین امنیتی کردن آمار اقتصادی برای کره شمالی سازی ایران

فریدون عباسی، نماینده مجلس خامنه ای ضمن حمایت از عدم انتشار آمار‌ها و شاخص‌های اقتصادی، گفت که در حال حاضر انتشار هر داده‌ای حتی در مورد گندم و کالا‌های اساسی و میزان آب رودخانه‌ها و سد‌ها می‌تواند سبب خطرات امنیتی شود. این اظهارات عباسی در حالی مطرح می‌شود که طی ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۲ تاخیر در انتشار برخی آمار‌ها مورد نقد کارشناسان اقتصادی قرار گرفته است. دولت رئیسی انتشار بخش‌هایی از آمار‌ها و شاخص‌های اقتصادی را متوقف کرده است. اخیرا معاون اقتصادی بانک مرکزی رئیس پیشین این بانک در دوران روحانی را متهم کرده که در دوره کرونا برای دریافت یک وام ۵ میلیارد دلاری از صندوق بین‌المللی پول اطلاعات محرمانه کشور اعم از وضعیت ارزی و نرخ تورم را در اختیار این صندوق قرار داده است. هرچند رییس اسبق بانک مرکزی در جملاتی کوتاه گفت: اعلام می‌کنم که این ادعا کاملاً دروغ و کذب محض است.

فیلم زیر: داستان اقتصاد دو کشور؛ ایرانِ خامنه ای و رئیسی و.. ایرانِ مردم ایران





www.youtube.com/watch?v=5sVEZCqk9YM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mani August 27, 2023 05:27 PM

آنچه که حمله اعراب وحشی و بیابانگرد و حمله مغولان به ایران نتوانستند بطور کامل با این سرزمین انجام دهند (ویرانی عظیم ایران) این موجودات اهریمنی و جنایتکار(اسلامگرایان ) انجام داده اند بله فقط قیام عمومی باعث نابودی کامل این موجودات متعفن و جنایتکار در ایران خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: