آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 4 شهریور ماه 1402 = 26-08 2023

فیلم دیدنی از لحظه پرتاب فضاپیمای ناسا به فرماندهی یاسمین مقبلی

سفر فضاپیمای ناسا با راکت فالکون کمپانی اسپیس‌ایکس و فرماندهی یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی آمریکایی آغاز شد. (فیلم زیر)

راکت فالکون بامداد امروز آغاز سفر فضاپیمای ناسا به ایستگاه فضایی بین‌المللی را استارت زد، و اکنون تیم چهار نفره به سرپرستی خانم مقبلی پس از ۱۱ دقیقه با سرعتی بیش از ۲۷ هزار کیلومتر در ساعت به سوی ایستگاه در حرکت است.

ناسا، سازمان فضایی آمریکا،‌ آغاز این سفر چهار فضانورد از ملیت‌های مختلف در تیمی به نام «کرو سِوِن» به سوی ایستگاه فضایی بین‌المللی را به صورت مستقیم در حساب توئیتری خود پخش می‌کند.

چندین ساعت است که تمام مراحل آغازین این سفر نمایش داده شده و ده‌ها نفر هم‌اکنون در این ساعات بامدادی در محل پرتاب یعنی مرکز کِندی در ایالت فلوریدا حاضرند تا از نزدیک شاهد پرتاب راکت باشند.

در طول ماموریت کرو سون در فضا که تقریباً شش ماه به طول خواهد انجامید، اعضای تیم بیش از ۲۰۰ آزمایش علمی و تکنولوژیکی انجام خواهند داد.






www.youtube.com/watch?v=lbLdH308xeg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا August 26, 2023 10:29 AM

گروه فضانوردان بین‌المللی به فرمانده ای دختر توانای ایران زمین در راه ایستگاه فضایی است و آخوند دعانویس و جن بگیر ٫ این قاتلان مردم ایران برای اربعین این قاتلان قادسیه و مسخ مغز ها و انسان ها به سوی کربلا است

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام August 26, 2023 02:37 PM

تبریک به یاسمین مقبلی برای این پیشرفتها در زندگی شخصی اش
یاسمین مقبلی هم اگر در ایران زندگی میکرد سرنوشتش بهتر از سپیده قلیان و دیگر دختران شایسته کشورمان نبود و شاید او هم بوسیله شکایت بازجو خبرنگار آمنه سادات ذبیح پور در زندان اوین بود

چه دختران شایسه ایی که با هزاران آرزو زندگیشان بوسیله اسلام سیاسی خمینی و خامنه ای تباه شد در صورتی که میتوانستند به بالاترین مقامها مانند یاسمین عزیزمان دست پیدا کنند ولی عمرشان تباه شد و در سیاه چاله های رژیم با تجاوز و شکنجه و مرگ پاسداران روبرو شدند تا یک مشت آخوند شکم گنده با دزدی های میلیارد دلاری از سفرهای مردم بر ما حکومت کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: