آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 مرداد ماه 1402 = 19-08 2023

تجاوز نظامی به اوکراین؛ سانسور به نفع روسیه در کتاب‌های ایران

سایت چند ثانیه نوشت: اسدالله امرایی، نویسنده گفته: باور می‌کنید در کتاب انگیزشی روانشناسی ارشاد اصلاحیه داده جمله ولادیمیر پوتین اوکراین را بمباران می‌کند حذف شود!

این در حالیست که مهدی نصیری، سردبیر سابق کیهان حکومتی، رژیم خامنه ای را به حمایت از روسیه در جنگ اوکراین متهم کرد و گفت: ما از تجاوز ننگین پوتین به یک کشور حمایت کردیم و به آنها سلاح دادیم.

وی همچنین گفت: جمهوری اسلامی یکی از راه‌های پیش روی خود درباره برنامه هسته‌ای و برجام را این می‌داند که مانند کره شمالی زیر چتر بمب هسته‌ای روسیه برود، در حالی که این بدترین راه است؛ چون به روس‌ها اعتمادی نیست و روس‌ها خودشان اکنون در باتلاق جنگ اوکراین گرفتار شده اند.



ایران فردا August 19, 2023 04:17 PM

آخوند های آدم کش شیعه ودر صدر آن آخوند لواط کار ٫ ٫ در دنیا مشگل دیگری نبود ٫ غیر از آنکه زیر لحاف جنایتکار دیگری ٫ این پوتین جنایتکار بخزید ٫ سی هزار کودک سوری قتل عام بکنید ٫ انسان ها و کودکان ایران و لبنان و یمنی بکشید؟
قتل و عام انسان های خاورمیانه کافی نبود ٫ بلکه این آدم کشان به سراغ کودکان و زن و مرد اوکرائینی رفتنند و میروند و آنجا قتل و عام میکنند ٫ لعنت بر آن دین و آئینتان
سالها این جانیان برای حسن و حسین و علی اصغر و ابوالفضل مظلوم چرند به هم میبافتنند ٫ حال خودشان از شمر یزید بد ترند ٫ آین جنایتکاران عمامه به سر ٫ سی هزار کودک و هفتصد هزار زن و مرد سوری با کمک بشار جانی قتل و عام کردنند ٫ شکنجه و تجاوز ٫ که در صحرای کربلا نکردنند ٫ این جانیان در حق ملت ایران میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: