آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 23 مرداد ماه 1402 = 14-08 2023

گردنکشی؛ طالبان هم فهمیده که رژیم خامنه‌ای دچار بیماری ذلت شده

حکومت طالبان اجازه بازدید از سد کجکی را به هیئت جمهوری اسلامی نداد

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: با کمک وزارت امور خارجه بالاخره اجازه بازدید از ایستگاه آب سنجی بالادست سد کجکی به تیم فنی ایران داده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به سفر هیئت فنی ایران به افغانستان گفت: با کمک وزارت امور خارجه بالاخره اجازه بازدید از ایستگاه آب سنجی بالادست سد کجکی به تیم فنی ایران داده شد و تیم فنی ایران در این بازدید، مشاهده کرد که جریان آب به سمت سد کجکی برقرار است و آب در جریان است.

وی افزود: متاسفانه در این سفر، مقامات طالبان اجازه بازدید از مخزن سد کجکی را که در تصاویر ماهواره‌ای مشخص است ذخایر آبی مناسبی دارد، به تیم فنی ایران ندادند.

پهلوان پنبه‌ای که فقط شعار می‌ دهد

سرقت کل سهم حق آبه ایران از سوی طالبان؛ سایت داخلی مستقل آنلاین نوشت: در حرف قدرت منطقه‌ایم، در عمل یک حقابه را هم از طالبان نمی‌توانیم بگیریم!

تروریست‌های طالبان روز یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای ادعا کردند که در اثر تغییرات آب و هوایی بارش باران کم شده و لذا آبی وجود نداشته تا حق آبه ایران را جاری سازند. به گفته انها، هیئت ایرانی از سدهای افغانستان بازدید و تایید کرد که آب در سدها کمتر از سال آبی نرمال است.

حکومت طالبان پیش تر در واکنش به هشدار رئیسی درباره حقابه ایران از هیرمند اعلام کرد، مقام‌های جمهوری اسلامی اطلاعی از وضعیت این رودخانه ندارند و معلومات خود را باید تکمیل کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: