آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 مرداد ماه 1402 = 12-08 2023

قطار خامنه‌ای‌ ترمز بریده و ما یکی یکی از آن به بیرون پرتاب می‌ شویم

کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا... مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟!

به گزارش ایلنا، رشیدی‌کوچی، نماینده مرودشت می‌گوید: دولت اقداماتی که انجام می‌دهد، خیلی بیشتر از تلاش کاندیدا‌هایی است که می‌خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند و ما چنین رفتاری را تا به حال از هیچ دولتی مشاهده نکرده‌ایم که این‌گونه بی محابا و ساده لوحانه وارد عرصه انتخابات شوند.

وی تاکید می‌کند که جریان تندرویی وجود دارد که به واسطه حضور دولت و برخی از افراد آن‌ها در مجلس در پشت پرده نه به صورت عیان تلاش می‌کند و دست به هر کاری می‌زند تا مشارکت در انتخابات حداقلی باشد.

وی که نامش همواره در زمره نمایندگان منتقد دولت دیده می‌شود از رویه یکدستی اینطور تعبیر می‌کند که قطار انقلاب در حال حرکت است درش را باز کردند و یکی یکی افراد را با لگد پرت می‌کنند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با اشاره به اعتراضات موجود در کشور تاکید می‌کند که وقتی مردم را از چیزی منع می‌کنیم و خودمان به آن عمل می‌کنیم، در ذهن جوانان پارادوکس ایجاد می‌کند.

رشیدی‌کوچی معتقد است برانداز واقعی آن‌هایی هستند که با تصمیمات آگاهانه یا ناآگاهانه در کشور موجبات خشم جوانان را فراهم می‌کنند.



علیرضا August 12, 2023 01:52 PM

داستان همین است کوچکتر شدن دایره خودی‌ها با پروژه خالص سازی اگر کاملاّ خالص نباشی باید در اولین ایستگاه پیاده شوی

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا August 12, 2023 02:02 PM

برای این آدم کشان فرقه تبهکار فاشیست همیشه یک راه فراری هست ٫ آدم میکشند ٫ میگوند خدعه کردم ٫ شکنجه میکنند میگویند تقیه کردم٫ فرزندان این آب و خاکی که به خود و توله ها آنها نان داده اند وحشیانه و با تفنگ های ساچمه کور میکنند ٫ مرگ بر آمریکا میگویند و از در و دیوار سفارت خانه ها بالا میروند ولی توله های خود به دیار دشمن میفرستنند ٫ ولی همیشه این فریبکاران و دروغگویان یک گردش رذیلانه آماده دارند و کلاه شرعی را سرش میگذارند
۴۴ سال ریا و دروغ ٫ انسان کشی و شکنجه ٫ این ره آورد این جنایتکاران و اخوند های شیعه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: