آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 مرداد ماه 1402 = 10-08 2023

فیلم؛ فوتبال: زنان ایران دست از سر خامنه‌ای و حکومتش بر نمی‌ دارند

در حالی که بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر برگزار شد، حضور زنان در ورزشگاه گل گهر سیرجان برای تماشای بازی تیم این شهر با تیم فولاد خوزستان چشمگیر بود. (فیلم زیر)

این اتفاقی بی‌سابقه بود که زنان توانستند بعد از ۴۴ سال، در ورزشگاهی خارج از تهران، برای تماشای یک مسابقه فوتبال در ورزشگاه حضور پیدا کنند. حضور زنان در ورزشگاهی خارج از پایتخت همراه با تبلیغات گسترده رسانه‌های داخلی در حالی بود که عکس یا ویدئوهای زیادی از این حضور بی‌سابقه در رسانه‌های ایران منتشر نشده است.

با این حال در معدود عکس منتشرشده در رسانه‌ها زنانی بدون حجاب اجباری دیده می‌شوند. حضور زنان کرمانی در ورزشگاه برای تیم گل‌ گهر سیرجان خوش‌یمن بود، چرا که آن‌ها توانستند با سه گل حریف اهوازی خود را شکست دهند.

به گزارش رادیو فردا، فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، از پنج سال پیش از جمهوری اسلامی خواسته بود که اجازه ورود زنان به ورزشگاه‌ها را صادر کند، ولی فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای امنیتی و انتظامی به بهانه نداشتن «زیرساخت‌های لازم» تاکنون از اجرای کامل این دستور طفره رفته‌اند.





www.youtube.com/watch?v=8Aea-CjC494

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: