آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 مرداد ماه 1402 = 31-07 2023

فیلم؛ رفتار غیرمحترمانه حزب الهی‌ها با بانوی دوچرخه سوار آلمانی

خانم دوچرخه سوار آلمانی که وارد ایران میشه و حزب الهی‌های خامنه ای خاطره بدی رو براش رقم میزنن!




www.youtube.com/watch?v=4LHea_zM9z0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مسعود July 31, 2023 08:54 AM

در شرایطی که رژیم جنایتکار کوس رسوایش دنیا را گرفته توریست بازی یک حماقت کامل است تمام

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار July 31, 2023 12:30 PM

طرف رفته بود قهوه خانه، آبدارچی را صدا کرد و گفت توی این جایی که برام ریختی یک پشه داره می رقصه * آبدار چی یک نگاه عاقل در اندر صفیه به او انداخت و گفت یک قرون دادی می خواستی جمیله برات برقصه؟

حالا جریان این خانم دوچرخه سوار آلمانی است * یکی نیست بگه از تمام این جهان رفتی در مملکت عقب افتاده آخوند زده و فلاکت زده دو چرخه سواری و انتظار داری در جایی که زن را به خاطر حجاب زجر کش می کنند مثلا فرش قرمز برایت بیندازند *

رفته مملکت یک مشت عقب افتاده، بی‌سواد، دزد و جنایت کار و بی‌تربیت و بی‌ادب آنوقت از رفتار یک اسلام زده دیوانه تعجب می کند * یعنی اینها نمی دانند آخوند‌ها گند زده‌ا‌ند به ایران که میروند آنجا دو چرخه سواری؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


کهن دیارا August 1, 2023 12:07 AM

اروپایی ها هرگز نمی فهمند که خاورمیانه و اسلام یعنی چه !چون حتی یکتاب که سهله یک مقاله هم در مورد میدل ایست و اسلام و مردمانش و بلایی که خمینی(البته خود اروپایی ها)برسر دنیا آورده نخوانده اند به همین دلیل از رفتار مسخ شدگان مسلمان شوکه میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: