آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 مرداد ماه 1402 = 30-07 2023

اعتراف اجباری به هیئت عزاداری رسید؛ دروغ‌های حضرت صندلی!

به گزارش رسانه های حکومتی، هیئت عزادارای حسینیه بعثت یزد در برائت از رسانه‌های معاند بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: در طول تاریخ، معاندین تلاش زیادی نمودند تا شاید بتوانند لطمه‌ای به سیل خروشان عشق و ایثار برخاسته از عظمت کربلای حسینی وارد نمایند. دشمنان اسلام راستین و معاندین سفیانی صفت، دست به انواع سفسطه‌ها زده تا شاید بتوانند مسیر عشق ورزی به ساحت والای اباعبدالله الحسین را با انواع برچسب‌های سخیف، نزد ارادتمندان منحرف سازند. بدینوسیله هیأت امنای هیأت بعثت یزد، صراحتا اعلام می‌دارد که هرگونه تعبیر و تفسیری که مسیر عشق ورزی و ولایتمداری به ساحت منور سید و سالار شهیدان را مخدوش نماید، قاطعانه مردود دانسته و هرگونه اظهار نظر رسانه‌های معاند را محکوم می‌نماید...

این در حالیست که این هیئت یزدی سال هاست در ایام محرم عزاداری غیرحکومتی برگزار می کند که در تازه ترین آن بطور تلویحی رژیم خامنه‌ای را مسئول ویرانه شدن ایران دانستند. (فیلم زیر)

به عشق حضرت صندلی دروغ می‌گوییم!

در همین حال شیخ ​حسین انصاریان از آخوندهای حکومتی در انتقاد از دروغ پردازی های دولت حزب اللهی و انقلابی مورد علاقه خامنه ای گفته:

مردم عزیز، هیچگاه به خود و خانواده حتی به شوخی هم دروغ نگویید چرا که حرام است و حتی در آیات و روایات آمده که حرمت برخی از دروغ‌ها به قدری زیاد است که شخص خداوند، گوینده را لعنت می‌کند. یک نوع دروغ، دروغ اجتماعی است یعنی من دروغی می‌گویم که تمام ۸۰ میلیون نفر آن را می‌شنوند؛ حرمت و سنگینی بار این دروغ به اندازه ۸۰ میلیون نفر است و کسی از عهده پاسخگویی آن بر نمی‌آید. به عنوان نمونه من در حالی که از صلاحیت لازم برخوردار نیستم، خودم را به دروغ عالم و دانشمند به مردم معرفی کنم و یا به دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!




www.youtube.com/watch?v=gUA95gGggJk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: